Bouwjaar | 11-06-2015 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | - |
Deuren | 4 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 4.134 cc |
Vermogen | 283 kW (385 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 11-06-2015 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | - |
Deuren | 4 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 4.134 cc |
Vermogen | 283 kW (385 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Select Cars |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Heiberg 25 |
Postcode | 5504 PA |
Plaats | Veldhoven |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)40 - 2123640 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.selectcars.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 8
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 82 liter
Acceleratie (0-100): 4,7 s
Topsnelheid: 250 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 5135 x 1949 x 1460 cm
Wielbasis: 2.992 cm
Inhoud laadruimte: 490/490 l
Gewichten
Ledig gewicht: 2.015 kg
Max. trekgewicht: 2.300 kg (ongeremd 750 kg)
Max. dakbelasting: 100 kg
Interieur
Interieurkleur: lightGray
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 189 g/km
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,2 l/100km (1 op 13,9)
Brandstofverbruik in de stad: 9,4 l/100km (1 op 10,6)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6 l/100km (1 op 16,7)
Onderhoud
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Staat
Algemene staat: zeer goed
Technische staat: zeer goed
Optische staat: zeer goed
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 691 - € 726 per kwartaal
Overige informatie
Bandenmaat: 265/45R21
Audi A8 4.2 TDI quattro Pro Line + Airco Navi+Camara Cruisecontrol 20''velgen Schuifdak Head-up display Stoel-massage Voll extra's Heel mooi en goed.
= Bedrijfsinformatie =
Select Cars uit Veldhoven is een universeel Autobedrijf wij hebben altijd 60 auto's op voorraad staan tevens zijn wij RDW Erkend en kunnen gelijk uw nieuwe auto op naam zetten. Onze openingstijden zijn van maandag t/m vrijdag van 9.00 tot 18.00 uur en zaterdag van 10 tot 18 uur. Ook is het mogelijk om in de avond op afspraak langs te komen. Voor meer informatie verwijzen wij u naar onze website www.selectcars.nl.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi A8 | De wet van de remmende voorsprong
Audi heeft als slogan: "voorsprong door techniek". Juist nu elektrische auto's en zelfrijdende auto's in het middelpunt van de belangstelling staan, heeft Audi als geen ander kans om zich te bewijzen. De nieuwe Audi A8 belooft daarom hybride-aandrijving én de meeste geavanceerde zelfrijdende functies in een productieauto. Is dit voorsprong door techniek op zijn best?
De Audi A8 is klaar voor de toekomst met hybride aandrijving en verregaande zelfrijdende functies. Zonder die opties scoort de A8 vooral met het comfort en de rijeigenschappen.
Plus
- zowel comfortabel als sportief
- smetteloze bouwkwaliteit
- vernieuwend bedieningsconcept
Min
- kleine bergvakken in het interieur
- beloofde zelfrijdende functies nog niet beschikbaar / niet toegestaan
- effect hybride-aandrijving minimaal
Conclusie
Is de nieuwe Audi A8 "voorsprong door techniek" op zijn best? Dat kan het zijn. Het grootste pluspunt is dat de nieuwe A8 nog meer comfort biedt dan de concurrentie en met een druk op de knop ook meer dynamiek aan de dag legt. Het nieuwe bedieningsconcept betekent een stap vooruit, maar is tegelijkertijd vertrouwd.
De huidige "mild hybrid" biedt in de praktijk nauwelijks meerwaarde, want de prestaties en het verbruik zijn niet beter dan die van concurrenten zonder hybride-tecniek. Echter, een meer effectieve "plug-in hybrid" is aangekondigd.
De "level 3" zelfrijdende functies bieden extra comfort en veiligheid, maar wederom niet meer dan de concurrentie biedt. Pas wanneer de overheid het Audi toestaat de beloofde "level 4" zelfrijdende functies te activeren, zal de A8 echt een voorsprong nemen. Vooralsnog wordt de Audi A8 echter geremd door de wet.