Bouwjaar | 30-09-2020 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 46.250 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 53-21-AH Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 268 kW (365 pk) |
€ 54.890,-
Algemeen
Bouwjaar | 30-09-2020 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 46.250 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 53-21-AH Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 268 kW (365 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autohuis Den Bosch |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | industrieweg 9A |
Postcode | 5262 GJ |
Plaats | Vught |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 11176250 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autohuis-denbosch.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Vermogen: 268 kW (365 PK)
Vermogen elektromotor(en): 105 kW (143 PK)
Aantal cilinders: 4
Plug-in hybride: Ja
Actieradius: 51 km
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Acceleratie (0-100): 5,7 s
Topsnelheid: 250 km/u
Accu: 18 kWh
Accu laden: Type 2, 1-fase, 7.4 kW
Maten
Afmetingen (LxBxH): 494 x 189 x 146 cm
Wielbasis: 292 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.050 kg
Laadvermogen: 625 kg
GVW: 2.675 kg
Max. trekgewicht: 2.000 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 44 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 1,9 l/100km (1 op 52,6)
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 35,098039215686 kWh/100km
Onderhoud, historie en staat
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 184 - € 202 per kwartaal
= Bedrijfsinformatie =
Inruil en financiering mogelijk!
Wij adviseren u telefonisch contact op te nemen voor dat u langs komt om teleurstelling te voorkomen.
Buiten onze openingstijden zijn wij ook in de avond en op zondag op afspraak geopend!
Autohuis Den Bosch, DE Audi specialist!
Disclaimer:
Alle moeite is genomen om de informatie op deze internetsite zo accuraat en actueel mogelijk weer te geven. Fouten zijn echter nooit uit te sluiten. Vertrouw daarom nooit alleen op deze informatie, maar controleer bij aankoop de zaken die uw beslissing zouden kunnen beïnvloeden.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi A6 | Moeiteloos vooruit
Was de vorige auto een Audi A6, dan wordt de volgende dat waarschijnlijk weer. Immers, een Audi A6 is vertrouwd; luxe en comfort staan voorop, maar sportiviteit en moderne techniek worden niet vergeten. Van een nieuwe generatie van de Audi A6 mag precies datzelfde worden verwacht, maar dan beter. Of biedt de vierde generatie van de A6 toch meer?
De nieuwe Audi A6 (2018) is niet wezenlijk anders dan de vorige, maar doet alles beter. Hij biedt meer comfort en tegelijkertijd meer dynamiek. De semi-zelfrijdende functies maken de auto veiliger.
Plus
- verpletterend snel, relatief zuinig
- sportief en comfortabel
- overtuigt als premium product
Min
- past nauwelijks in een parkeervak
- pas echt compleet met opties
Conclusie
De vierde generatie van de A6 biedt alles wat verwacht mag worden van een Audi A6. Als vanouds is de auto comfortabel, terwijl sportiviteit niet is vergeten. In de dynamische modus is het weggedrag nu nog scherper geworden. In de comfortabele stand is de A6 een oase van rust en zorgt slimme elektronica voor nog meer gemak (semi-zelfrijdende functies) dan voorheen.
Ten opzichte van de concurrentie weet de A6 zich echter ook duidelijk te onderscheiden. De bestuurder wordt nooit geconfronteerd met nieuwe techniek, maar heeft er wel profijt van. Wanneer het wel zichtbaar of merkbaar is, pakt Audi de techniek nog mooier in. Dat is de charme van de Audi A6: moeiteloos vooruit.