Audi A3 Sportback 40 TFSI e S Line RS Stoel|Pano|Matrix|Carbon|Camera

€ 39.950,- incl. BTW

Bouwjaar 30-04-2022
Categorie Hatchback
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 33.260 km
Deuren 5
Kenteken - Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.395 cc
Vermogen 150 kW (204 pk)

Audi A3 Sportback 40 TFSI e S Line RS Stoel|Pano|Matrix|Carbon|Camera


€ 39.950,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 30-04-2022
Categorie Hatchback
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 33.260 km
Deuren 5
Kenteken - Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.395 cc
Vermogen 150 kW (204 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Arjan Quartel Auto's
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Hulsenboschstraat 3 1
Postcode 4251 LR
Plaats Werkendam
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
Telefoon +31 (0)183 - 730470 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.arjanquartelautos.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • navigatiesysteem
  • open dak (electrisch)
  • parkeersensor
  • regensensor
  • sportstoelen
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

?? Informationen auf Deutsch:

Allgemeine Informationen
Modellbereich: 2020 - 2024
Modellcode: 8Y

Technische Informationen
Drehmoment: 250 Nm
Zylinderzahl: 4

Antriebsstrang
Plug-in-Hybrid: Ja
Kraftstofftank: 40 Liter
Einsatzbereich: 59 km

Getriebe
Getriebe: 6 Gänge, Automatik

Achskonfiguration
Antrieb: Frontantrieb

Leistung
Beschleunigung (0-100): 7,6 s
Höchstgeschwindigkeit: 227 km/h

Maße und Gewichte
Leergewicht: 1.535 kg
Radstand: 263 cm

Batterie
Akku: 13 kWh

Innenraum
Innenraum: schwarz
Zahl der Sitzplätze: 5

Umwelt und Verbrauch
Durchschnittlicher Kraftstoffverbrauch: 1,4 l/100km
Durchschnittlicher Stromverbrauch: 13 kWh/100km
CO2-Emission: 25 g/km
Emissionsklasse: Euro 6d-TEMP

Zustand
Optischer Zustand: gut
Zustand Innenraum: gut



?? Information på dansk:

Generelle oplysninger
Modeludvalg: 2020 - 2024
Modelkode: 8Y

Tekniske specifikationer
Moment: 250 Nm
Antal cylindere: 4

Transmission
Plug-in hybrid: Ja
Brændstoftank: 40 liter
Rækkevidde: 59 km

Transmission
Transmission: 6 gear, Automatisk

Akselkonfiguration
Drivanordning: Forhjulstræk

Ydeevne
Acceleration (0-100 km/t): 7,6 s
Tophastighed: 227 km/t

Mål og vægt
Egenvægt: 1.535 kg
Akselafstand: 263 cm

Batteri
Batteri: 13 kWh

Interiør
Antal sæder: 5

Miljø og forbrug
Gennemsnitligt brændstofforbrug: 1,4 l/100km
Gennemsnitligt elektricitetsforbrug: 13 kWh/100km
CO2-emission: 25 g/km
Emissionsklasse: Euro 6d-TEMP

Stand
Visuelt udseende: god
Indvendig tilstand: god



?? Information in English:

General information
Model range: 2020 - 2024
Model code: 8Y

Technical information
Torque: 250 Nm
Number of cylinders: 4

Drivetrain
Plug-in hybrid: Yes
Fuel tank: 40 litres
Range: 59 km

Transmission
Transmission: 6 gears, Automatic

Axle configuration
Drive: Front wheel drive

Performance
Acceleration (0-100 kph): 7,6 s
Top speed: 227 km/h

Measures and weights
Empty weight: 1.535 kg
Wheelbase: 263 cm

Battery
Battery: 13 kWh

Interior
Interior: black
Number of seats: 5

Environment and consumption
Average fuel consumption: 1,4 l/100km (202 MPG)
Average electricity use: 13 kWh/100km
CO2 emission: 25 g/km
Emission class: Euro 6d-TEMP

Condition
Visual appearance: good
Condition interior: good



?? Información en español:

Información general
Gama de modelos: 2020 - 2024
Código del modelo: 8Y

Información técnica
Par: 250 Nm
Número de cilindros: 4

Cadena cinemática
Híbrido enchufable: Sí
Depósito de combustible: 40 litros
Rango: 59 km

Transmisión
Transmisión: 6 marchas, Automático

Configuración de ejes
Propulsión: Tracción delantera

Rendimiento
Aceleración (0-100): 7,6 s
Velocidad máxima: 227 km/h

Medidas y pesos
Peso en vacío: 1.535 kg
Distancia entre ejes: 263 cm

Batería
Batería: 13 kWh

Interior
Interior: negro
Número de plazas

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Audi A3 e | Een begeerlijk label

Een Audi A3 wordt gekocht om de functionaliteit en om de naam. Met name op zakelijke rijders oefent de naam Audi een onweerstaanbare aantrekkingskracht uit. Dat wordt nog eens versterkt door de strakke vormgeving en moderne techniek. In de basis is een Audi A3 al geen doorsnee auto, maar een exclusief label maakt de aantrekkingskracht nog groter. Maak kennis met het nieuwe topmodel: "40 TFSI e".

Autotest | Audi A3 e Een begeerlijk label

De Audi A3 met plug-inhybride aandrijving biedt alleen voordelen boven de conventionele A3. De hybride is stiller, sterker, zuiniger en voordeliger. Het extra gewicht is nauwelijks merkbaar.

Plus

  • vlot en zuinig
  • prima weggedrag
  • voordeliger en beter dan een standaard A3

Min

  • alleen compleet met opties
  • onhandige en gevaarlijke locatie laad-aansluiting

Conclusie

De Audi A3 is er nu ook als "40 TFSI e". Dit label staat tegelijkertijd voor de sterkste en zuinigste uitvoering van de A3. Dat kan de auto waarmaken dankzij plug-inhybride aandrijving. De combinatie van een benzine- en een elektromotor maakt deze uitvoering van de A3 sneller, stiller, soepeler en zuiniger dan een conventionele versie. Bovendien is de aanschafprijs relatief gunstig dankzij de lage CO2-uitstoot.

In de vorige generatie van de A3 kende de plug-inhybrid techniek nog de nodige nadelen. Die problemen zijn met deze nieuwe versie allemaal opgelost. In een heel enkele situatie is merkbaar dat de hybride zwaarder is dan een standaard A3, maar in de meeste gevallen vertaalt het extra gewicht zich juist in meer rust en stabiliteit. Kortom: de Audi A3 werd al gekozen om het imago, daar komt nu een begeerlijk label bij!

Deel deze advertentie