Audi A3 Sportback 35 TFSI 2x S Line Pano | Cam. | Leder | 19

€ 37.500,-

Bouwjaar 01-04-2021
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 49.854 km
Deuren 5
Kenteken - Verzekeren
Kleur Overige Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.498 cc
Vermogen 110 kW (150 pk)

Audi A3 Sportback 35 TFSI 2x S Line Pano | Cam. | Leder | 19


€ 37.500,-

Algemeen

Bouwjaar 01-04-2021
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 49.854 km
Deuren 5
Kenteken - Verzekeren
Kleur Overige Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.498 cc
Vermogen 110 kW (150 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Arjan Quartel Auto's
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Hulsenboschstraat 3 1
Postcode 4251 LR
Plaats Werkendam
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
Telefoon +31 (0)183 - 730470 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.arjanquartelautos.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • getint glas
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • open dak (electrisch)
  • parkeersensor
  • regensensor
  • sportstoelen
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

?? Informationen auf Deutsch:

Allgemeine Informationen
Modellbereich: 2020 - 2024
Modellcode: 8Y

Technische Informationen
Drehmoment: 250 Nm
Zylinderzahl: 4
Getriebe: 7 Gänge, Automatik
Kraftstofftank: 50 Liter
Antrieb: Frontantrieb
Beschleunigung (0-100): 8,4 s
Höchstgeschwindigkeit: 224 km/h
Leergewicht: 1.295 kg
Radstand: 264 cm

Innenraum
Interieurfarbe: schwarz
Zahl der Sitzplätze: 5

Umwelt und Verbrauch
Durchschnittlicher Kraftstoffverbrauch: 4,8 l/100km
CO2-Emission: 129 g/km
Emissionsklasse: Euro 6d-TEMP

Zustand
Optischer Zustand: gut
Zustand Innenraum: gut



?? Information på dansk:

Generelle oplysninger
Modeludvalg: 2020 - 2024
Modelkode: 8Y

Tekniske specifikationer
Moment: 250 Nm
Antal cylindere: 4
Transmission: 7 gear, Automatisk
Brændstoftank: 50 liter
Drivanordning: Forhjulstræk
Acceleration (0-100 km/t): 8,4 s
Tophastighed: 224 km/t
Egenvægt: 1.295 kg
Akselafstand: 264 cm

Interiør
Interiørfarve: sort
Antal sæder: 5

Miljø og forbrug
Gennemsnitligt brændstofforbrug: 4,8 l/100km
CO2-emission: 129 g/km
Emissionsklasse: Euro 6d-TEMP

Stand
Visuelt udseende: god
Indvendig tilstand: god



?? Information in English:

General information
Model range: 2020 - 2024
Model code: 8Y

Technical information
Torque: 250 Nm
Number of cylinders: 4
Transmission: 7 gears, Automatic
Fuel tank: 50 litres
Drive: Front wheel drive
Acceleration (0-100 kph): 8,4 s
Top speed: 224 km/h
Empty weight: 1.295 kg
Wheelbase: 264 cm

Interior
Interior colour: black
Number of seats: 5

Environment and consumption
Average fuel consumption: 4,8 l/100km (59 MPG)
CO2 emission: 129 g/km
Emission class: Euro 6d-TEMP

Condition
Visual appearance: good
Condition interior: good



?? Información en español:

Información general
Gama de modelos: 2020 - 2024
Código del modelo: 8Y

Información técnica
Par: 250 Nm
Número de cilindros: 4
Transmisión: 7 marchas, Automático
Depósito de combustible: 50 litros
Propulsión: Tracción delantera
Aceleración (0-100): 8,4 s
Velocidad máxima: 224 km/h
Peso en vacío: 1.295 kg
Distancia entre ejes: 264 cm

Interior
Color interior: negro
Número de plazas sentadas: 5

Medio ambiente y consumo
Consumo medio de combustible: 4,8 l/100km
Emisiones de CO2: 129 g/km
Clase de emisión: Euro 6d-TEMP

Estado
Estado óptico: bueno
Estado del interior: bueno



?? Informations en Français:

Informations générales
Modèles disponibles: 2020 - 2024
Code du modèle: 8Y

Informations techniques
Couple: 250 Nm
Nombre de cylindres: 4
Transmission: 7 vitesses, Automatique
Réservoir de carburant: 50 litres
Commande: Traction avant
Accélération (0-100): 8,4 s
Vitesse de pointe: 224 km/h
Poids à vide: 1.295 kg
Empattement: 264 cm

Intérieur
Couleur intérieure: noir
Nombre de places assises: 5

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Audi A3 e | Een begeerlijk label

Een Audi A3 wordt gekocht om de functionaliteit en om de naam. Met name op zakelijke rijders oefent de naam Audi een onweerstaanbare aantrekkingskracht uit. Dat wordt nog eens versterkt door de strakke vormgeving en moderne techniek. In de basis is een Audi A3 al geen doorsnee auto, maar een exclusief label maakt de aantrekkingskracht nog groter. Maak kennis met het nieuwe topmodel: "40 TFSI e".

Autotest | Audi A3 e Een begeerlijk label

De Audi A3 met plug-inhybride aandrijving biedt alleen voordelen boven de conventionele A3. De hybride is stiller, sterker, zuiniger en voordeliger. Het extra gewicht is nauwelijks merkbaar.

Plus

  • vlot en zuinig
  • prima weggedrag
  • voordeliger en beter dan een standaard A3

Min

  • alleen compleet met opties
  • onhandige en gevaarlijke locatie laad-aansluiting

Conclusie

De Audi A3 is er nu ook als "40 TFSI e". Dit label staat tegelijkertijd voor de sterkste en zuinigste uitvoering van de A3. Dat kan de auto waarmaken dankzij plug-inhybride aandrijving. De combinatie van een benzine- en een elektromotor maakt deze uitvoering van de A3 sneller, stiller, soepeler en zuiniger dan een conventionele versie. Bovendien is de aanschafprijs relatief gunstig dankzij de lage CO2-uitstoot.

In de vorige generatie van de A3 kende de plug-inhybrid techniek nog de nodige nadelen. Die problemen zijn met deze nieuwe versie allemaal opgelost. In een heel enkele situatie is merkbaar dat de hybride zwaarder is dan een standaard A3, maar in de meeste gevallen vertaalt het extra gewicht zich juist in meer rust en stabiliteit. Kortom: de Audi A3 werd al gekozen om het imago, daar komt nu een begeerlijk label bij!

Deel deze advertentie