Audi A3 Sportback 2.5 TFSI RS 3 quattro Pro Line Plus

€ 35.950,-

Bouwjaar 16-06-2016
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 129.950 km
Deuren 5
Kenteken J-695-PG Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.480 cc
Vermogen 269 kW (366 pk)

Audi A3 Sportback 2.5 TFSI RS 3 quattro Pro Line Plus


€ 35.950,-

Algemeen

Bouwjaar 16-06-2016
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 129.950 km
Deuren 5
Kenteken J-695-PG Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.480 cc
Vermogen 269 kW (366 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Nino Visscher Automobielen B.V.
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Bedrijvenweg 4
Postcode 5272 PB
Plaats Sint-Michielsgestel
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 23972678 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.nvautomobielen.com
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • alarmsysteem
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lederen bekleding
  • navigatiesysteem
  • open dak (electrisch)
  • parkeersensor
  • regensensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 5
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Bandenmaat: 235/35 R19
Acceleratie (0-100): 4,3 s
Topsnelheid: 250 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 434 x 180 x 141 cm
Wielbasis: 264 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.495 kg
Laadvermogen: 525 kg
GVW: 2.020 kg

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 194 g/km
Energielabel: G
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8,3 l/100km (1 op 12,0)
Brandstofverbruik in de stad: 11,4 l/100km (1 op 8,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,5 l/100km (1 op 15,4)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 217 - € 246 per kwartaal

Belangrijke opties:

Keyless
Panorama dak
Lederen bekleding
B&O soundsystem
Stoelverwarming
Camera


0TP Vloermatten vóór en achter
0U0 Brandstofkwaliteit RON 98
0UC Gecombineerde kleur
0VC Wagendocumentatie in Duits
0YF Gewichtsbereik 6 alleen inbouwsturing geen behoefteprognose
1A7 Brandstofsysteem benzine-inspuiting (geschikt voor de tropen)
1EX Speciaal typeplaatje EU
1S3 Wagengereedschap
1T3 Verbandmateriaal met gevarendriehoek
1Z2 Grotere eerste brandstoftankvulling fabriek
2G7 Vulpijpmodule 1 met vulstuk
2KR Stickers/plaatjes, Engels-Duits
2Z1 Model-/technologiebenaming
4P4 Module vloer achter uitvoering 5
4UP Airbag voor bestuurder en bijrijder, met knie-airbag en uitschakelbare bijrijdersairbag
5A8 Bagageruimtebekleding (uitv. 2)
5D1 Draaggolffrequentie 433,92 tot 434,42 MHz
5K5 Foliebestickering
5L3 Voorspoiler
6W6 Kentekenplaathouder vóór
7LJ Wagenklasse-differentiatie 8V0/8VC
7UG MMI-navigatiesysteem Plus
8W1 Indicatie sproeiervloeistofpeil
8Y1 Dubbeltonige claxon
9U1 Remvoeringslijtage-indicatie
EA8 Verlengde garantie 3 jaar, max. 100.000 km
ER1 Regiocode " ECE " voor radio
FA0 Afhandeling productiemodel
FC1 Individual-inbouw van quattro GmbH
FN1 Uitvoering " RS "
FQ1 Wielen van de Audi Sport/Quattro GmbH
FZ4 N.N.N. uitvoering 4
GP0 Wagens zonder speciale opwaarderende maatregelen
I8G MMI® radio
IX1 Benzinemotor
K8R Sportback
L13 Veerbereik 13 alleen inbouwsturing geen behoefteprognose
MI6 5-cil. benzinemotor 2,5 l/270 kW (20V) (R-5) TFSI, homogeen Basismotor: TB9
NJ0 Zonder laad-dock
NM1 Motorafdekking
NT0 Transportbescherming (uitv. 1)
NY0 Accu/dynamo met standaardcapaciteit
PLANTCODE:021 Audi AG, Ingolstadt
Q52 Banden 255/30 R19 91 Y XL vóór Banden 235/35 R19 91 Y XL achter
QB zwart-zwart-crescendorood/zwart-zwart/zwart/zwart
TB9 5-cil. benzinemotor 2.5 l aggr. 07K.3
UA7 Demping achter
UK1 Ontgrendeling achterbank standaard
V0A Banden zonder vastlegging van het bandenmerk
QG1 Verlengde onderhoudsintervallen 504
QI6 Servicemelding 30000 km of 2 jaar ( variabel ) 504
QE1 Opberg- en bagageruimtepakket 1201
PA1 Comfortpakket

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Audi A3 e | Een begeerlijk label

Een Audi A3 wordt gekocht om de functionaliteit en om de naam. Met name op zakelijke rijders oefent de naam Audi een onweerstaanbare aantrekkingskracht uit. Dat wordt nog eens versterkt door de strakke vormgeving en moderne techniek. In de basis is een Audi A3 al geen doorsnee auto, maar een exclusief label maakt de aantrekkingskracht nog groter. Maak kennis met het nieuwe topmodel: "40 TFSI e".

Autotest | Audi A3 e Een begeerlijk label

De Audi A3 met plug-inhybride aandrijving biedt alleen voordelen boven de conventionele A3. De hybride is stiller, sterker, zuiniger en voordeliger. Het extra gewicht is nauwelijks merkbaar.

Plus

  • vlot en zuinig
  • prima weggedrag
  • voordeliger en beter dan een standaard A3

Min

  • alleen compleet met opties
  • onhandige en gevaarlijke locatie laad-aansluiting

Conclusie

De Audi A3 is er nu ook als "40 TFSI e". Dit label staat tegelijkertijd voor de sterkste en zuinigste uitvoering van de A3. Dat kan de auto waarmaken dankzij plug-inhybride aandrijving. De combinatie van een benzine- en een elektromotor maakt deze uitvoering van de A3 sneller, stiller, soepeler en zuiniger dan een conventionele versie. Bovendien is de aanschafprijs relatief gunstig dankzij de lage CO2-uitstoot.

In de vorige generatie van de A3 kende de plug-inhybrid techniek nog de nodige nadelen. Die problemen zijn met deze nieuwe versie allemaal opgelost. In een heel enkele situatie is merkbaar dat de hybride zwaarder is dan een standaard A3, maar in de meeste gevallen vertaalt het extra gewicht zich juist in meer rust en stabiliteit. Kortom: de Audi A3 werd al gekozen om het imago, daar komt nu een begeerlijk label bij!

Deel deze advertentie