Bouwjaar | 28-07-2022 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 56.205 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 81 kW (110 pk) |
€ 29.900,-
Algemeen
Bouwjaar | 28-07-2022 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 56.205 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 81 kW (110 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Restiau Cars |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Quinten Matsijslaan 65E |
Postcode | 5642 JC |
Plaats | Eindhoven |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 36499439 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.restiaucars.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,6 s
Topsnelheid: 200 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 403 x 174 x 143 cm
Wielbasis: 256 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.105 kg
Laadvermogen: 575 kg
GVW: 1.680 kg
Interieur
Interieur: Zwart, Leder/stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,7 l/100km (1 op 17,5)
CO2-uitstoot: 118 g/km
Emissieklasse: Euro 6
Staat
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 139 - € 151 per kwartaal
Leaseprijs: € 499 p/m (financial lease); informeer naar de mogelijkheden en voorwaarden
Auto wordt geleverd op de originele Audi wielen.
Velgen zoals op de foto's kunnen worden bijgeleverd tegen een meerprijs van €1.250,-
= Bedrijfsinformatie =
Al onze auto's worden professioneel gepoetst en rijklaar afgeleverd.
Tevens heeft iedere auto minimaal 6 maanden APK en voldoende brandstof.
Hiervoor worden geen bijkomende kosten gerekend.
U heeft bij ons de mogelijkheid om een financiering af te sluiten.
Wij werken hier in samen met verschillende financieringsmaatschappijen.
Voor meer informatie over het financieren van een auto, vragen wij u contact met ons op te nemen.
Onze openingstijden:
Maandag t/m Zaterdag 10:00-17:00
Bezichtiging buiten openingstijd mogelijk, ook op zondag.
Voor het maken van een bezichtigingsafspraak kunt u ons bereiken op:
06-36499439 of 06-41993815
Type en drukfouten in de advertentie zijn onder voorbehoud.
Hierop kan geen aanspraak worden gemaakt.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi A1 | Klein maar verfijnd
Wie op zoek is naar een compacte auto, is in de regel ook op zoek naar een voordelige auto. Het model dat het meeste waar voor zijn geld biedt, zal favoriet zijn. Audi is echter een "premium" merk. Dat betekent dat het bij de meest compacte Audi niet gaat om voordeel, maar juist om kwaliteit, imago en verfijning. Is de nieuwe Audi A1 desondanks ook te verantwoorden met het verstand?
De Audi A1 is een compacte premium auto. De meerwaarde zit in de hoge mate van verfijning van de zitpositie via het weggedrag tot de motoren. De 30 TFSI met het standaard-onderstel is favoriet.
Plus
- uitstekende rijeigenschappen
- 30 TFSI is vlot en zuinig
- moderne, bruikbare techniek
Min
- achterste zijruiten niet geheel te openen
- fors verbruik 40 TFSI
- geen koopje
Conclusie
Is de Audi A1 niet alleen met het gevoel, maar ook met het verstand te verantwoorden? In zekere zin wel. Er is geen twijfel mogelijk dat de A1 duurder is dan andere compacte auto's, maar een testrit leert dat duidelijk merkbaar is waarom. En het geld zit zeker niet alleen in de goede naam! De Audi A1 gaat op alle punten net even verder dan een doorsnee auto. Dat begint met de zitpositie, de uitrusting en de afwerking. De echte kracht zit in de daadkracht van de motor, de brandstofbesparende technieken ("30 TFSI", niet "40 TFSI") en het veiligheidsniveau. Het enige punt waarop de A1 slechts een gemiddelde scoort is de geluidsisolatie. Daarbij kent de auto kleine schoonheidsfoutjes in de zin van ruiten van de achterportieren die niet geheel openen, reflecties op het dashboard en een achterruit die snel vies wordt.
De 40 TFSI is kostbaar in aanschaf en gebruik. De 30 TFSI is minder sterk, maar voelt dankzij het levendige gebruik minstens zo vlot en is daarmee de verstandigere keuze. Daarbij zullen velen het geluid van het standaard audiosysteem verkiezen boven de meer fragiele klanken van het B&O systeem. Kortom: de verschillen zitten in de details en dat is niet merkbaar bij een blokje proefrijden rondom het pand van de dealer. Vraag daarom om een lange proefrit en geniet ervan!