![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 06-04-2011 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 142.433 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | 3-KZZ-16 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.390 cc |
Vermogen | 136 kW (185 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 06-04-2011 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 142.433 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | 3-KZZ-16 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.390 cc |
Vermogen | 136 kW (185 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | AutoOnline Loon op zand |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | De Hoogt 12B |
Postcode | 5175 AX |
Plaats | Loon op Zand |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)78 - 2001054 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autoonline.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Algemene informatie
Modeljaar: 2011
Modelcode: 8X
Technische informatie
Koppel: 250 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 45 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 6,9 s
Topsnelheid: 227 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 396 x 174 x 143 cm
Wielbasis: 247 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.165 kg
Laadvermogen: 475 kg
GVW: 1.640 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 630 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 139 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,9 l/100km (1 op 16,9)
Brandstofverbruik in de stad: 7,5 l/100km (1 op 13,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,1 l/100km (1 op 19,6)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 2
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal
Garantie
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
BOVAG Afleverbeurt: Ja
Audi A1 1.4 TFSI S edition?3xS-Line?Kuipstoelen?Automaat?Leder Bekleding?Stoelverwarming?Cruise Control?Parkeersensoren?Navigatie?S-Line?
Bouwjaar: 2011
Kilometerstand: 142.433
Dit is een auto die is ontworpen voor uw comfort. Deze Audi A1 van het bouwjaar 2011 heeft 142433 kilometer op de teller staan. Fan van S-Line styling? Dat komt mooi uit, want deze is lekker sportief uitgevoerd. Met een viercilinder benzinemotor en een automatische transmissie beschikt deze Audi over uitstekende prestaties. Houdt u van een stijlvolle uitvoering? Dan zal het lederen interieur u zeker bevallen. De R in de maand? Dan is het tijd voor de luxe van de meegeleverde stoelverwarming! De gasontladingslampen van de xenonverlichting zorgen voor een krachtige en heldere lichtbundel. Waarom zou u dure brandstof verbruiken als u stilstaat? Met het start-stopsysteem is dat verleden tijd. Verder is de Audi uitgerust met: 17 inch lichtmetalen velgen, sportonderstel, halflederen bekleding, elektrisch verstelde en verwarmde buitenspiegels, elektrisch bedienbare ramen voor en metallic lak.
Beste route, verwachte aankomsttijd: uw eigen navigatiesysteem vertelt u alles! U verwacht natuurlijk automatische airconditioning in deze auto, en die is er dan ook. Harder en zachter met een druk op de knop: de audiobediening op het stuurwiel maakt het mogelijk. De parkeersensoren vertellen precies hoe ver u kunt gaan. Hoe dichter op een obstakel, hoe sneller de piepjes. Met cruise control rijdt u rustiger en meer ontspannen, en bovendien zuiniger. Wat u ook in deze auto kunt vinden zijn sportstuurwiel, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening, boordcomputer en lederen versnellingspook.
Pragmatisch en veilig als deze auto is, beschikt hij over diverse veiligheidssystemen. De hill hold control schakelt zichzelf automatisch in en uit op een helling. Zo rijdt u zelfs op de steilste wegen soepel weg.
Bent u nieuwsgierig geworden? Bel ons nu of mail ons voor meer informatie.
= Bedrijfsinformatie =
Het verhaal ach
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi A1 | Klein maar verfijnd
Wie op zoek is naar een compacte auto, is in de regel ook op zoek naar een voordelige auto. Het model dat het meeste waar voor zijn geld biedt, zal favoriet zijn. Audi is echter een "premium" merk. Dat betekent dat het bij de meest compacte Audi niet gaat om voordeel, maar juist om kwaliteit, imago en verfijning. Is de nieuwe Audi A1 desondanks ook te verantwoorden met het verstand?
![Autotest | Audi A1 Klein maar verfijnd](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/4139/audi-a1.jpg)
De Audi A1 is een compacte premium auto. De meerwaarde zit in de hoge mate van verfijning van de zitpositie via het weggedrag tot de motoren. De 30 TFSI met het standaard-onderstel is favoriet.
Plus
- uitstekende rijeigenschappen
- 30 TFSI is vlot en zuinig
- moderne, bruikbare techniek
Min
- achterste zijruiten niet geheel te openen
- fors verbruik 40 TFSI
- geen koopje
Conclusie
Is de Audi A1 niet alleen met het gevoel, maar ook met het verstand te verantwoorden? In zekere zin wel. Er is geen twijfel mogelijk dat de A1 duurder is dan andere compacte auto's, maar een testrit leert dat duidelijk merkbaar is waarom. En het geld zit zeker niet alleen in de goede naam! De Audi A1 gaat op alle punten net even verder dan een doorsnee auto. Dat begint met de zitpositie, de uitrusting en de afwerking. De echte kracht zit in de daadkracht van de motor, de brandstofbesparende technieken ("30 TFSI", niet "40 TFSI") en het veiligheidsniveau. Het enige punt waarop de A1 slechts een gemiddelde scoort is de geluidsisolatie. Daarbij kent de auto kleine schoonheidsfoutjes in de zin van ruiten van de achterportieren die niet geheel openen, reflecties op het dashboard en een achterruit die snel vies wordt.
De 40 TFSI is kostbaar in aanschaf en gebruik. De 30 TFSI is minder sterk, maar voelt dankzij het levendige gebruik minstens zo vlot en is daarmee de verstandigere keuze. Daarbij zullen velen het geluid van het standaard audiosysteem verkiezen boven de meer fragiele klanken van het B&O systeem. Kortom: de verschillen zitten in de details en dat is niet merkbaar bij een blokje proefrijden rondom het pand van de dealer. Vraag daarom om een lange proefrit en geniet ervan!