Audi A1 1.4 TFSI Attraction Pro Line

€ 13.250,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 25-08-2011
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 85.150 km
Deuren 3
Kenteken S-532-RX Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.390 cc
Vermogen 90 kW (123 pk)

Audi A1 1.4 TFSI Attraction Pro Line


€ 13.250,-

Algemeen

Bouwjaar 25-08-2011
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 85.150 km
Deuren 3
Kenteken S-532-RX Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.390 cc
Vermogen 90 kW (123 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf vd Avoort B.V.
Contactpersoon M. Brok
Adres Kreitenmolenstraat 165A
Postcode 5071 BD
Plaats Udenhout
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
Telefoon +31 (0)13 - 5111585 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.vanderavoort.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 215/45 R16
Acceleratie (0-100): 8,9 s
Topsnelheid: 203 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 395 x 174 x 142 cm
Wielbasis: 247 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.075 kg
Laadvermogen: 475 kg
GVW: 1.550 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 580 kg)

Interieur
Interieurkleur: Zwart/creme
Aantal zitplaatsen: 4

Milieu
CO2-uitstoot: 124 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,3 l/100km (1 op 18,9)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 139 - € 151 per kwartaal

Deze Audi A1 komt uit 2011, werd geleverd van 01-05-2010 tot 28-02-2015 en kostte toen € 23.086,-. Deze geïmporteerde personenauto staat sinds 2023 op kenteken, is voorzien van een benzine-motor, heeft een maximum vermogen van 90 kW (122 PK) en een cilinderinhoud van 1390 cc.

De personenauto heeft een topsnelheid van 203 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 8,9 seconden. Het verbruik van deze personenauto is gemiddeld 5,3 liter per 100 km en hij weegt 1075 kg. De APK is geldig tot 11-09-2025 en de wegenbelasting bedraagt gemiddeld € 144,58 per kwartaal.


Met een auto als deze Audi A1 komt u absoluut goed voor de dag. De aandrijving van deze Audi wordt verzorgd door een viercilinder motor en een handgeschakelde zesversnellingsbak. Met het grote glazen panoramadak voelt het alsof u in een cabrio zit. Dát scheelt brandstof, zo'n start-stopsysteem. En logisch, als u stilstaat voor het stoplicht hoeft de motor toch niet te draaien? U wordt in deze auto ook getrakteerd op 15 inch lichtmetalen velgen, verwarmde ruitensproeiers, elektrisch bedienbare ramen voor en snelheidsafhankelijke stuurbekrachtiging.

Het audio-installatiesysteem is te bedienen vanaf het stuurwiel, zodat u uw ogen altijd op de weg gericht kunt houden. Parkeersensoren zijn een waardevolle toevoeging aan deze auto. De sensoren waarschuwen tijdens het parkeren en voorkomen schade aan de auto. Met cruise control rijdt u rustiger en meer ontspannen, en bovendien zuiniger. Ja, ook airconditioning is in deze auto aanwezig. De Audi is standaard voorzien van: lederen stuur, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en lederen versnellingspook.

Neem contact op voor een afspraak en laat een proefrit het bewijs leveren!

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Audi A1 | Klein maar verfijnd

Wie op zoek is naar een compacte auto, is in de regel ook op zoek naar een voordelige auto. Het model dat het meeste waar voor zijn geld biedt, zal favoriet zijn. Audi is echter een "premium" merk. Dat betekent dat het bij de meest compacte Audi niet gaat om voordeel, maar juist om kwaliteit, imago en verfijning. Is de nieuwe Audi A1 desondanks ook te verantwoorden met het verstand?

Autotest | Audi A1 Klein maar verfijnd

De Audi A1 is een compacte premium auto. De meerwaarde zit in de hoge mate van verfijning van de zitpositie via het weggedrag tot de motoren. De 30 TFSI met het standaard-onderstel is favoriet.

Plus

  • uitstekende rijeigenschappen
  • 30 TFSI is vlot en zuinig
  • moderne, bruikbare techniek

Min

  • achterste zijruiten niet geheel te openen
  • fors verbruik 40 TFSI
  • geen koopje

Conclusie

Is de Audi A1 niet alleen met het gevoel, maar ook met het verstand te verantwoorden? In zekere zin wel. Er is geen twijfel mogelijk dat de A1 duurder is dan andere compacte auto's, maar een testrit leert dat duidelijk merkbaar is waarom. En het geld zit zeker niet alleen in de goede naam! De Audi A1 gaat op alle punten net even verder dan een doorsnee auto. Dat begint met de zitpositie, de uitrusting en de afwerking. De echte kracht zit in de daadkracht van de motor, de brandstofbesparende technieken ("30 TFSI", niet "40 TFSI") en het veiligheidsniveau. Het enige punt waarop de A1 slechts een gemiddelde scoort is de geluidsisolatie. Daarbij kent de auto kleine schoonheidsfoutjes in de zin van ruiten van de achterportieren die niet geheel openen, reflecties op het dashboard en een achterruit die snel vies wordt.

De 40 TFSI is kostbaar in aanschaf en gebruik. De 30 TFSI is minder sterk, maar voelt dankzij het levendige gebruik minstens zo vlot en is daarmee de verstandigere keuze. Daarbij zullen velen het geluid van het standaard audiosysteem verkiezen boven de meer fragiele klanken van het B&O systeem. Kortom: de verschillen zitten in de details en dat is niet merkbaar bij een blokje proefrijden rondom het pand van de dealer. Vraag daarom om een lange proefrit en geniet ervan!

Deel deze advertentie