Bouwjaar | 01-05-2013 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 200.914 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 6-KJF-91 Verzekeren |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.390 cc |
Vermogen | 90 kW (123 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 01-05-2013 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 200.914 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 6-KJF-91 Verzekeren |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.390 cc |
Vermogen | 90 kW (123 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Cars en Cleaning Brabant |
Contactpersoon | Sjaak Vorstenbosch |
Adres | Laagsteen 27 |
Postcode | 4815 PH |
Plaats | Breda |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 23705054 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | carcleaningbrabant.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Hier bij de Audi A1 sportback 1.4 TFSI , van alle gemakken en luxe voorzien. Rijdt en schakelt naar behoren en is dealer onderhouden (boekjes aanwezig) Voorzien recent van onderhoudsbeurt. Kortom verkeerd nog in prima staat! En extra setje banden.
Wij zijn een RDW erkend bedrijf , al onze auto's worden voorzien van een complete reinigingsbeurt zowel binnen als buitenkant ter waarde van 200,-!. En worden geleverd met een minimale APK van 12 maanden , ook voeren wij standaard en alle vloeistoffen check uit zodat u met een frisse en nog belangrijker een veilige auto de weg op gaat! Hier brengen wij GEEN extra rijklaar of aflever kosten voor in rekening. Bekijk ook onze meer advertentie's we hebben altijd een ruim wisselende aanbod!
Graag even telefonisch contact voordat u vertrekt , de gedurende reistijd reserve wij de auto voor u. ALLEEN GEOPEND OP AFSPRAAK. Hoewel aan de informatie de grootste mogelijke zorg word besteed kan Cars en Cleaning Brabant niet aansprakelijk worden gesteld voor eventuele onjuiste informatie , check de details die u belangrijk vindt.
!!!TEVENS INRUIL MOGELIJK !!!
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi A1 | Klein maar verfijnd
Wie op zoek is naar een compacte auto, is in de regel ook op zoek naar een voordelige auto. Het model dat het meeste waar voor zijn geld biedt, zal favoriet zijn. Audi is echter een "premium" merk. Dat betekent dat het bij de meest compacte Audi niet gaat om voordeel, maar juist om kwaliteit, imago en verfijning. Is de nieuwe Audi A1 desondanks ook te verantwoorden met het verstand?
De Audi A1 is een compacte premium auto. De meerwaarde zit in de hoge mate van verfijning van de zitpositie via het weggedrag tot de motoren. De 30 TFSI met het standaard-onderstel is favoriet.
Plus
- uitstekende rijeigenschappen
- 30 TFSI is vlot en zuinig
- moderne, bruikbare techniek
Min
- achterste zijruiten niet geheel te openen
- fors verbruik 40 TFSI
- geen koopje
Conclusie
Is de Audi A1 niet alleen met het gevoel, maar ook met het verstand te verantwoorden? In zekere zin wel. Er is geen twijfel mogelijk dat de A1 duurder is dan andere compacte auto's, maar een testrit leert dat duidelijk merkbaar is waarom. En het geld zit zeker niet alleen in de goede naam! De Audi A1 gaat op alle punten net even verder dan een doorsnee auto. Dat begint met de zitpositie, de uitrusting en de afwerking. De echte kracht zit in de daadkracht van de motor, de brandstofbesparende technieken ("30 TFSI", niet "40 TFSI") en het veiligheidsniveau. Het enige punt waarop de A1 slechts een gemiddelde scoort is de geluidsisolatie. Daarbij kent de auto kleine schoonheidsfoutjes in de zin van ruiten van de achterportieren die niet geheel openen, reflecties op het dashboard en een achterruit die snel vies wordt.
De 40 TFSI is kostbaar in aanschaf en gebruik. De 30 TFSI is minder sterk, maar voelt dankzij het levendige gebruik minstens zo vlot en is daarmee de verstandigere keuze. Daarbij zullen velen het geluid van het standaard audiosysteem verkiezen boven de meer fragiele klanken van het B&O systeem. Kortom: de verschillen zitten in de details en dat is niet merkbaar bij een blokje proefrijden rondom het pand van de dealer. Vraag daarom om een lange proefrit en geniet ervan!