Audi A1 1.2 TFSI Connect Navi|Trekh. afn.|Cruise

€ 7.950,-

Bouwjaar 26-10-2012
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 187.319 km
Deuren 3
Kenteken 39-SZL-3 Verzekeren
Kleur Rood Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.197 cc
Vermogen 63 kW (86 pk)

Audi A1 1.2 TFSI Connect Navi|Trekh. afn.|Cruise


€ 7.950,-

Algemeen

Bouwjaar 26-10-2012
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 187.319 km
Deuren 3
Kenteken 39-SZL-3 Verzekeren
Kleur Rood Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.197 cc
Vermogen 63 kW (86 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf van Eijndhoven
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres De Dieze 46
Postcode 5684 PT
Plaats Best
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 20659551 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.josvaneijndhoven.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • lichtmetalen velgen
  • navigatiesysteem
  • radio/cd speler
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 215/45 R16
Acceleratie (0-100): 12,1 s
Topsnelheid: 179 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 395 x 174 x 142 cm
Wielbasis: 247 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.015 kg
Laadvermogen: 475 kg
GVW: 1.490 kg
Max. trekgewicht: 1.000 kg (ongeremd 550 kg)

Interieur
Aantal zitplaatsen: 4

Milieu
CO2-uitstoot: 118 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,1 l/100km (1 op 19,6)
Brandstofverbruik in de stad: 6,2 l/100km (1 op 16,1)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,4 l/100km (1 op 22,7)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 113 - € 123 per kwartaal

Nette en zeer goed onderhouden Audi A1 1.2 Tfsi van bouwjaar 2012. De kilometerstand is aantoonbaar middel RDW voertuigrapport. Zowel het onderhoudsboekje als 2 sleutels zijn bij de auto aanwezig! Alle beurten zijn netjes op tijd uitgevoerd! Ook is deze auto voorzien van een afneembare trekhaak! Verder beschikt deze Audi A1 over onder andere: Navigatiesysteem, Airconditioning, Cruise control, Lichtmetalen velgen, Multifunctioneel stuurwiel, Elektrische ramen, Middenarmsteun en Parkeersensoren.

= Bedrijfsinformatie =

Al onze auto`s zijn uitvoerig nagelopen. Onderhoudshistorie is altijd bij de auto aanwezig en kilometerstanden zijn gegarandeerd. De prijs op internet is de rijklaarprijs inclusief geldige APK en tenaamstellen. Wilt u de zekerheid van een onderhoudsbeurt en garantie? Wij bieden verschillende afleverpakketten aan. Informeer naar de mogelijkheden. Uiteraard is het ook mogelijk uw huidige auto in te ruilen.
Voor de gehele voorraad, ga naar www.josvaneijndhoven.nl

Door onze snel wisselende voorraad raden wij u aan voordat u een bezoek brengt aan ons bedrijf, telefonisch contact met ons op te nemen.

Alle moeite is genomen om de informatie in deze advertentie zo actueel en zorgvuldig mogelijk weer te geven. Fouten zijn echter nooit uit te sluiten. Vertrouw daarom niet alleen op deze informatie maar controleer bij aankoop de zaken die uw beslissing zouden kunnen beïnvloeden. Autobedrijf van Eijndhoven sluit iedere aansprakelijkheid voor de in deze advertentie verstrekte informatie nadrukkelijk uit.

Autobedrijf van Eijndhoven is makkelijk te bereiken op industrieterrein Breeven in Best via A2 of A58 afslag Best.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Audi A1 | Klein maar verfijnd

Wie op zoek is naar een compacte auto, is in de regel ook op zoek naar een voordelige auto. Het model dat het meeste waar voor zijn geld biedt, zal favoriet zijn. Audi is echter een "premium" merk. Dat betekent dat het bij de meest compacte Audi niet gaat om voordeel, maar juist om kwaliteit, imago en verfijning. Is de nieuwe Audi A1 desondanks ook te verantwoorden met het verstand?

Autotest | Audi A1 Klein maar verfijnd

De Audi A1 is een compacte premium auto. De meerwaarde zit in de hoge mate van verfijning van de zitpositie via het weggedrag tot de motoren. De 30 TFSI met het standaard-onderstel is favoriet.

Plus

  • uitstekende rijeigenschappen
  • 30 TFSI is vlot en zuinig
  • moderne, bruikbare techniek

Min

  • achterste zijruiten niet geheel te openen
  • fors verbruik 40 TFSI
  • geen koopje

Conclusie

Is de Audi A1 niet alleen met het gevoel, maar ook met het verstand te verantwoorden? In zekere zin wel. Er is geen twijfel mogelijk dat de A1 duurder is dan andere compacte auto's, maar een testrit leert dat duidelijk merkbaar is waarom. En het geld zit zeker niet alleen in de goede naam! De Audi A1 gaat op alle punten net even verder dan een doorsnee auto. Dat begint met de zitpositie, de uitrusting en de afwerking. De echte kracht zit in de daadkracht van de motor, de brandstofbesparende technieken ("30 TFSI", niet "40 TFSI") en het veiligheidsniveau. Het enige punt waarop de A1 slechts een gemiddelde scoort is de geluidsisolatie. Daarbij kent de auto kleine schoonheidsfoutjes in de zin van ruiten van de achterportieren die niet geheel openen, reflecties op het dashboard en een achterruit die snel vies wordt.

De 40 TFSI is kostbaar in aanschaf en gebruik. De 30 TFSI is minder sterk, maar voelt dankzij het levendige gebruik minstens zo vlot en is daarmee de verstandigere keuze. Daarbij zullen velen het geluid van het standaard audiosysteem verkiezen boven de meer fragiele klanken van het B&O systeem. Kortom: de verschillen zitten in de details en dat is niet merkbaar bij een blokje proefrijden rondom het pand van de dealer. Vraag daarom om een lange proefrit en geniet ervan!

Deel deze advertentie