Bouwjaar | 25-11-2011 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 103.794 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | 95-STB-5 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.197 cc |
Vermogen | 63 kW (86 pk) |
€ 8.989,-
Algemeen
Bouwjaar | 25-11-2011 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 103.794 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | 95-STB-5 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.197 cc |
Vermogen | 63 kW (86 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Strik Auto's |
Contactpersoon | Nard Strik |
Adres | Mijlstraat 56a |
Postcode | 5281 LM |
Plaats | Boxtel |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)411 - 678467 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
GSM | +31 (0)6 - 45088858 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.strikautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: sep. 2011 - sep. 2012
Modelcode: 8X
Technische informatie
Koppel: 160 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 45 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 12,1 s
Topsnelheid: 179 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 396 x 174 x 143 cm
Wielbasis: 247 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.015 kg
Laadvermogen: 475 kg
GVW: 1.490 kg
Max. trekgewicht: 1.000 kg (ongeremd 550 kg)
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 118 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,1 l/100km (1 op 19,6)
Brandstofverbruik in de stad: 6,2 l/100km (1 op 16,1)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,4 l/100km (1 op 22,7)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 3
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 113 - € 123 per kwartaal
Een auto als de Audi A1 biedt een dynamiek en comfort die typerend zijn voor de producten van de Duitse autofabrikanten. Dit exemplaar is van het bouwjaar 2011, de teller staat op 103794 kilometer. Met de pittige benzinemotor en de handgeschakelde vijfversnellingsbak manoeuvreert u moeiteloos door het verkeer. Deze Audi A1 is voorzien van een start-stop systeem. Dat scheelt aardig in brandstofverbruik, maar levert dus ook minder uitstoot van schadelijke stoffen. Tot de uitrusting van deze Audi behoren ook 18 inch lichtmetalen velgen, donker getint glas achter, elektrisch verstelbare buitenspiegels, elektrisch bedienbare ramen voor, metallic lak en snelheidsafhankelijke stuurbekrachtiging.
Een belangrijke veiligheidsvoorziening is de bediening van het audio-installatiesysteem en het navigatiesysteem via knoppen op het stuur. Met deze auto bent u ontspannen onderweg dankzij de cruise control. Met de ingebouwde airconditioning zit u altijd ontspannen achter het stuur. Ook lederen stuur, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening, boordcomputer en lederen versnellingspook horen tot de voorzieningen op deze auto.
Is uw nieuwsgierigheid gewekt? Bel ons dan snel om deze auto te komen bekijken.
= Bedrijfsinformatie =
Afleveringsmogelijkheden:
Voor aanschaf van een occasion heeft u bij ons 2 mogelijkheden, u kiest voor:
o Pakket Standaard: De scherp geadverteerde prijs inclusief geldige apk, vloeistoffencontrole, minimaal 5 liter brandstof en ter naam stellen van het voertuig, geen meerprijs!
o Pakket Service: Pakket standaard inclusief servicebeurt. Prijs is variërend vanaf € 395,- tot € 595,- afhankelijk van het voertuig.
Financiering en lease:
Wij werken samen met diverse lease en financieringsmaatschappijen die tegen scherpe maandbedragen en voorwaarden u aan aanbieding kunnen doen. Informeer via ons naar de mogelijkheden.
Nationale Auto Pas:
Omdat wij zijn aangesloten bij de Nationale Auto Pas worden alle auto's geleverd met een NAP certificaat. Zo heeft u de garant
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi A1 | Klein maar verfijnd
Wie op zoek is naar een compacte auto, is in de regel ook op zoek naar een voordelige auto. Het model dat het meeste waar voor zijn geld biedt, zal favoriet zijn. Audi is echter een "premium" merk. Dat betekent dat het bij de meest compacte Audi niet gaat om voordeel, maar juist om kwaliteit, imago en verfijning. Is de nieuwe Audi A1 desondanks ook te verantwoorden met het verstand?
De Audi A1 is een compacte premium auto. De meerwaarde zit in de hoge mate van verfijning van de zitpositie via het weggedrag tot de motoren. De 30 TFSI met het standaard-onderstel is favoriet.
Plus
- uitstekende rijeigenschappen
- 30 TFSI is vlot en zuinig
- moderne, bruikbare techniek
Min
- achterste zijruiten niet geheel te openen
- fors verbruik 40 TFSI
- geen koopje
Conclusie
Is de Audi A1 niet alleen met het gevoel, maar ook met het verstand te verantwoorden? In zekere zin wel. Er is geen twijfel mogelijk dat de A1 duurder is dan andere compacte auto's, maar een testrit leert dat duidelijk merkbaar is waarom. En het geld zit zeker niet alleen in de goede naam! De Audi A1 gaat op alle punten net even verder dan een doorsnee auto. Dat begint met de zitpositie, de uitrusting en de afwerking. De echte kracht zit in de daadkracht van de motor, de brandstofbesparende technieken ("30 TFSI", niet "40 TFSI") en het veiligheidsniveau. Het enige punt waarop de A1 slechts een gemiddelde scoort is de geluidsisolatie. Daarbij kent de auto kleine schoonheidsfoutjes in de zin van ruiten van de achterportieren die niet geheel openen, reflecties op het dashboard en een achterruit die snel vies wordt.
De 40 TFSI is kostbaar in aanschaf en gebruik. De 30 TFSI is minder sterk, maar voelt dankzij het levendige gebruik minstens zo vlot en is daarmee de verstandigere keuze. Daarbij zullen velen het geluid van het standaard audiosysteem verkiezen boven de meer fragiele klanken van het B&O systeem. Kortom: de verschillen zitten in de details en dat is niet merkbaar bij een blokje proefrijden rondom het pand van de dealer. Vraag daarom om een lange proefrit en geniet ervan!