Alfa Romeo Mito 1.4 T
€ 5.250,-
Bouwjaar | 31-03-2009 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 125.733 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | JV-710-J Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.368 cc |
Vermogen | 114 kW (155 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 31-03-2009 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 125.733 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | JV-710-J Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.368 cc |
Vermogen | 114 kW (155 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | M&R auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Koopvaardijweg 30 |
Postcode | 4906 CV |
Plaats | Oosterhout |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 43677045 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.mrautos.nl/ |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 8,0 s
Topsnelheid: 215 km/u
Maten
Wielbasis: 251 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.120 kg
Laadvermogen: 585 kg
GVW: 1.705 kg
Max. trekgewicht: 500 kg (ongeremd 400 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 153 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,5 l/100km (1 op 15,4)
Brandstofverbruik in de stad: 8,5 l/100km (1 op 11,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,3 l/100km (1 op 18,9)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 139 - € 151 per kwartaal
Alfa Romeo MiTo 1.4 T,bouwjaar 2009, kleur Wit , airco, climate control, elektrische ramen voor, BOSE soundsystem , centrale vergrendeling, stuurbekrachtiging, dubbele airbag en zij airbag, in hoogte verstelbare bestuurdersstoel, afneembare trekhaak, perfecte banden, onderhoudsboekje aanwezig, radio met Bluetooth functie, heeft slechts 125.733 km gelopen, apk tot 26 Juli , rijdt en schakelt perfect, zowel van binnen als buiten in zeer nette staat, voor verdere info 06-43677045 Gelieve telefonisch contact opnemen alvorens u langs komt. Wij zijn weleens onderweg om occasions op te halen, daardoor zijn wij binnen onze openingstijden niet altijd aanwezig. Op zaterdag zijn wij geopend van 09:30 tot 15:00 uur. Inruil is zeker mogelijk bij ons, als u langs komt en u neemt de auto mee kunnen wij ter plaatse de auto taxeren en vrijwaren. U kunt ons altijd bereiken onder het nummer 06-43677045
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Alfa Romeo MiTo | Vergeet mij niet
Ken je mij nog? Eind 2008 heb ik mij voor het eerst aan je voorgesteld. Ik vertelde toen over mijn hobby's (uitgaan, sporten, genieten van het leven) en ambities (eerst leasen, daarna een vaste relatie). Inmiddels ben ik volwassen geworden. Alhoewel ik nog steeds jong van geest ben, ben ik meer gaan letten op het milieu en de financien.
De Alfa Romeo MiTo is er nu ook met tweecilinder TwinAir-motor. In de praktijk is deze levendig en vlot, maar niet zo zuinig als beloofd. Blijft een verleidelijk model.
Plus
- levendig karakter
Min
- niet zo zuinig als beloofd
Conclusie
Weer een contactadvertentie in plaats van een autotest? Ja, want van alle auto's in zijn/haar klasse heeft de Alfa Romeo MiTo nog steeds het meest uitgesproken karakter. Een Alfa Romeo wordt immers vooral gekozen met het hart en dat geldt ook voor de MiTo.
Toch is de MiTo dankzij de nieuwe "TwinAir"-motor verstandiger dan ooit. Dankzij de tweecilinder motor is de MiTo net zo levendig als voorheen, maar is het verbruik spectaculair gedaald. Dat wil zeggen: in theorie. In de praktijk is het lastig, zo niet onmogelijk, om het beloofde lage verbruik te realiseren.
De grootste winst van de TwinAir-techniek is, dat het verbruik bij een vlotte rijstijl lang niet zo sterk oploopt als voorheen. Daarmee heeft de MiTo er een heel nieuwe charme bij gekregen.