Alfa Romeo Mito 1.4 Progression/Airco/Audio/LMV/Parkeersensoren

€ 5.695,-

Bouwjaar 31-05-2013
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 139.831 km
Deuren 3
Kenteken SN-314-B Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.368 cc
Vermogen 51 kW (69 pk)

Alfa Romeo Mito 1.4 Progression/Airco/Audio/LMV/Parkeersensoren


€ 5.695,-

Algemeen

Bouwjaar 31-05-2013
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 139.831 km
Deuren 3
Kenteken SN-314-B Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.368 cc
Vermogen 51 kW (69 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Auto040
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres zuidewijn 39
Postcode 5653 PP
Plaats Eindhoven
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 20341295 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.auto040.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • lichtmetalen velgen
  • mistlampen (voor)
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 195/55 R15
Acceleratie (0-100): 13,8 s
Topsnelheid: 160 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 406 x 172 x 145 cm
Wielbasis: 251 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.055 kg
Laadvermogen: 505 kg
GVW: 1.560 kg
Max. trekgewicht: 500 kg (ongeremd 400 kg)

Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 4

Milieu
CO2-uitstoot: 134 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,8 l/100km (1 op 17,2)
Brandstofverbruik in de stad: 7,6 l/100km (1 op 13,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,7 l/100km (1 op 21,3)

Staat
Aantal sleutels: 2 (1 handzender)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 139 - € 151 per kwartaal

Afleverpakketten
Optioneel afleverpakket (zonder meerprijs): meeneem prijs: De meeneemprijs is een scherpe prijs. De auto wordt afgeleverd zonder garantie, met vloeistof controle en met nieuwe apk van 12 maanden. Alle auto's worden gecontroleerd op gebreken. De kosten voor het overschrijven van de auto op uw naam zijn inbegrepen. Inruil is eventueel mogelijk tegen handelsprijzen.

Deze Alfa Romeo MiTo komt uit 2013, werd geleverd van 01-04-2011 tot 31-07-2012. Deze geïmporteerde personenauto staat sinds 2018 op kenteken, is voorzien van een benzine-motor, heeft een maximum vermogen van 51 kW (69 PK) en een cilinderinhoud van 1368 cc. Auto heeft beurt gehad en de distributieriem met waterpomp is vervangen op 10-10-24

De personenauto heeft een topsnelheid van 160 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 13,8 seconden. Het verbruik van deze personenauto is gemiddeld 5,8 liter per 100 km en hij weegt 1055 kg. De Auto krijgt een nieuwe APK bij aflevering en de wegenbelasting bedraagt gemiddeld € 144,58 per kwartaal.

Italiaanse auto's verloochenen hun identiteit niet. Dat geldt ook voor deze Alfa Romeo MiTo. De aandrijving van deze Alfa Romeo wordt verzorgd door een viercilinder motor en een handgeschakelde 5 versnellingsbak. Tot de uitrusting behoren ook 16 inch lichtmetalen velgen, neerklapbare achterbank, elektrisch bedienbare en verwarmde buitenspiegels, verstelbare lendensteunen, elektrisch bedienbare ramen voor en snelheidsafhankelijke stuurbekrachtiging.

Met de audiobediening op het stuur heeft u altijd twee handen beschikbaar om te rijden. Parkeersensoren ondersteunen u tijdens het in- en uitparkeren. Met de aanwezige airconditioning bepaalt u zelf het binnenklimaat. Natuurlijk behoren lederen stuur, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en boordcomputer ook tot de uitrusting van deze complete auto.

Zoals u mag verwachten van deze Alfa Romeo MiTo is hij uitgerust met een reeks aan actieve veiligheidssystemen. Bij een noodstop levert de Brake Assist automatisch nóg meer remkracht om de remweg te verkorten.

Interesse? Maak dan gauw een afspraak voor een proefrit.

= Bedrijfsinformatie =

ALLE

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Alfa Romeo MiTo | Vergeet mij niet

Ken je mij nog? Eind 2008 heb ik mij voor het eerst aan je voorgesteld. Ik vertelde toen over mijn hobby's (uitgaan, sporten, genieten van het leven) en ambities (eerst leasen, daarna een vaste relatie). Inmiddels ben ik volwassen geworden. Alhoewel ik nog steeds jong van geest ben, ben ik meer gaan letten op het milieu en de financien.

Autotest | Alfa Romeo MiTo Vergeet mij niet

De Alfa Romeo MiTo is er nu ook met tweecilinder TwinAir-motor. In de praktijk is deze levendig en vlot, maar niet zo zuinig als beloofd. Blijft een verleidelijk model.

Plus

  • levendig karakter

Min

  • niet zo zuinig als beloofd

Conclusie

Weer een contactadvertentie in plaats van een autotest? Ja, want van alle auto's in zijn/haar klasse heeft de Alfa Romeo MiTo nog steeds het meest uitgesproken karakter. Een Alfa Romeo wordt immers vooral gekozen met het hart en dat geldt ook voor de MiTo.

Toch is de MiTo dankzij de nieuwe "TwinAir"-motor verstandiger dan ooit. Dankzij de tweecilinder motor is de MiTo net zo levendig als voorheen, maar is het verbruik spectaculair gedaald. Dat wil zeggen: in theorie. In de praktijk is het lastig, zo niet onmogelijk, om het beloofde lage verbruik te realiseren.

De grootste winst van de TwinAir-techniek is, dat het verbruik bij een vlotte rijstijl lang niet zo sterk oploopt als voorheen. Daarmee heeft de MiTo er een heel nieuwe charme bij gekregen.

Deel deze advertentie