Alfa Romeo Mito 0.9 TwinAir|NAVI|PDC|BLUETOOTH|Cruise
€ 4.250,-
Bouwjaar | 28-03-2014 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 201.524 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | 3-TNB-55 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 875 cc |
Vermogen | 74 kW (101 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 28-03-2014 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 201.524 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | 3-TNB-55 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 875 cc |
Vermogen | 74 kW (101 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Nofa Cars |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Dick Flemmingstraat 21a |
Postcode | 5161 CA |
Plaats | Sprang-Capelle |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 34550851 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.nofacars.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 2
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 11,4 s
Topsnelheid: 182 km/u
Maten
Wielbasis: 251 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.105 kg
Laadvermogen: 505 kg
GVW: 1.610 kg
Max. trekgewicht: 500 kg (ongeremd 400 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 88 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,2 l/100km (1 op 23,8)
Brandstofverbruik in de stad: 5 l/100km (1 op 20,0)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,8 l/100km (1 op 26,3)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2 (1 handzender)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 139 - € 151 per kwartaal
= Bedrijfsinformatie =
INRUIL VAN UW AUTO IS MOGELIJK
Liever een vrijblijvend inruilvoorstel? Stuur enkele foto's van uw inruil auto met relevante informatie en ontvang uw persoonlijk inruilvoorstel.
Wij adverteren onze collectie middels een occasion manager platform. Optielijsten en bouwjaren worden automatisch ingevuld, het bouwjaar wijkt namelijk soms af van het modeljaar. Wij zijn niet aansprakelijk voor eventuele spelfouten, optie verschillen of bouwjaar verschillen in de advertentie. Helaas kunnen wij hier na het adverteren niets meer aan aanpassen en wordt dit dus voor ons ingevuld. Neem contact op voor de voor u belangrijke zaken.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Alfa Romeo MiTo | Vergeet mij niet
Ken je mij nog? Eind 2008 heb ik mij voor het eerst aan je voorgesteld. Ik vertelde toen over mijn hobby's (uitgaan, sporten, genieten van het leven) en ambities (eerst leasen, daarna een vaste relatie). Inmiddels ben ik volwassen geworden. Alhoewel ik nog steeds jong van geest ben, ben ik meer gaan letten op het milieu en de financien.
De Alfa Romeo MiTo is er nu ook met tweecilinder TwinAir-motor. In de praktijk is deze levendig en vlot, maar niet zo zuinig als beloofd. Blijft een verleidelijk model.
Plus
- levendig karakter
Min
- niet zo zuinig als beloofd
Conclusie
Weer een contactadvertentie in plaats van een autotest? Ja, want van alle auto's in zijn/haar klasse heeft de Alfa Romeo MiTo nog steeds het meest uitgesproken karakter. Een Alfa Romeo wordt immers vooral gekozen met het hart en dat geldt ook voor de MiTo.
Toch is de MiTo dankzij de nieuwe "TwinAir"-motor verstandiger dan ooit. Dankzij de tweecilinder motor is de MiTo net zo levendig als voorheen, maar is het verbruik spectaculair gedaald. Dat wil zeggen: in theorie. In de praktijk is het lastig, zo niet onmogelijk, om het beloofde lage verbruik te realiseren.
De grootste winst van de TwinAir-techniek is, dat het verbruik bij een vlotte rijstijl lang niet zo sterk oploopt als voorheen. Daarmee heeft de MiTo er een heel nieuwe charme bij gekregen.