Volkswagen Passat Variant GTE 218PK Highline Navi Ecc Adap.Cruise-Control Afn.Trekhaak Keyless LMV Camera Led Ergo-Active Stoel PDC Regen-Licht Sensor Stoel-Verw. Priva
€ 14.840,-
Bouwjaar | 10-12-2015 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 178.666 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | JG-568-R Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.401 cc |
Vermogen | 160 kW (218 pk) |
Volkswagen Passat Variant GTE 218PK Highline Navi Ecc Adap.Cruise-Control Afn.Trekhaak Keyless LMV Camera Led Ergo-Active Stoel PDC Regen-Licht Sensor Stoel-Verw. Priva
€ 14.840,-
Algemeen
Bouwjaar | 10-12-2015 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 178.666 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | JG-568-R Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.401 cc |
Vermogen | 160 kW (218 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Corsten BV |
Contactpersoon | Bart Corsten |
Adres | Mariastraat 64 |
Postcode | 5738 AK |
Plaats | Mariahout |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)499 - 422176 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autocorsten.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: jun. 2015 - dec. 2017
Modelcode: B8
Technische informatie
Gecombineerd vermogen: 160 kW (218 PK)
Vermogen elektromotor(en): 85 kW (116 PK)
Vermogen brandstofmotor: 160 kW (218 PK)
Koppel: 400 Nm
Aantal cilinders: 4
Aandrijving
Tankinhoud: 50 liter
Actieradius: 50 km
Transmissie
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Asconfiguratie
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Prestaties
Acceleratie (0-100): 7,6 s
Topsnelheid: 225 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 489 x 183 x 152 cm
Wielbasis: 279 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.635 kg
Laadvermogen: 615 kg
GVW: 2.250 kg
Max. trekgewicht: 1.600 kg (ongeremd 750 kg)
Accu
Accu: 9 kWh, Type lithium-ion
Accu laden: Type 2, 1-fase, 3.6 kW
Accu snelladen: nee
Interieur
Interieur: Antraciet, Leder/alcantara
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 1,7 l/100km (1 op 58,8)
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 12,4 kWh/100km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal eigenaren: 2
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 133 - € 146 per kwartaal
Overige informatie
Laadtijd normaal stopcontact: 04:09
Laadtijd aan krachtstroom aansluiting 3 fase: 02:18
Stoer staal en superieure rijprestaties: dan weet je dat je met een Duits topmerk te maken heeft. Een belangrijke eigenschap van iedere Volkswagen is zijn duurzaamheid. Dat ziet u ook aan deze Passat Variant. Onder de motorkap ligt een zuinige viercilinder benzinemotor. 's Winters komen de verwarmbare voorstoelen heerlijk van pas. En ze zijn ook nog eens voorzien van massagefunctie. Nooit meer stramme spieren bij het uitstappen: daar zorgen de comfortstoelen voor! Tot de uitrusting van deze Volkswagen behoren ook 18 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, aluminium dakrailing, elektrisch inklapbare buitenspiegels, donker getint glas achter en LED-achterlichten.
Met adaptive cruise control houdt de auto zelfstandig afstand tot uw voorligger. Een veiligheidsverhogende optie waarmee u comfortabel onderweg bent. Als u regelmatig met een aanhanger of een fietsendrager op pad bent, is de afneembare trekhaak een praktische extra. De kortste weg, de zuinigste weg, de snelste weg... elke weg is te vinden met het navigatiesysteem. Dankzij automatische airconditioning is het interieur behaaglijk warm of verfrissend koel. Met een druk op de knop verandert u het volume of het zenderstation met de audiobediening op het stuurwiel. De uitrusting van deze Volkswagen is met parkeersensoren voor en achter, regensensor, keyless entry, automatisch dimmende buitenspiegels, lederen stuur en versnellingspook en isofix-aansluiting behoorlijk compleet.
De nieuwste veiligheidssystemen komen in deze Volkswagen Passat Variant samen. Een belangrijke bijdrage aan de veiligheid onderweg levert de verkeersbord-detectie. Het laatste wat u wilt is dat u achter het stuur indommelt. Om dat t
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Passat GTE | Tegen de stroom in
Elektrische auto's zijn voor idealisten die de wereld willen verbeteren en bereid zijn daar de prijs voor te betalen. Hybrides zijn voor gierigaards die rijplezier graag verruilen voor financieel voordeel. Volkswagen zegt nu een auto te introduceren die een einde maakt aan deze vooroordelen. Wat maakt de "Passat GTE" anders?
Volkswagen maakt een sprong vooruit met de Passat GTE. Dankzij plug-in techniek kan schoon en elektrisch worden gereden. Wanneer een lange afstand moet worden afgelegd, staat een benzinemotor paraat.
Plus
- snel en toch zuinig
- modern en comfortabel
- heel veel rijplezier in GTE-modus
Min
- onhandige locatie aansluitpunt
- dodehoek detectie te scherp afgesteld
- Complexe procedure aansluiten iPhone via USB
Conclusie
Er is inmiddels een ruim aanbod aan elektrische auto's, hybrides en wat dies meer zij. Maar helaas worden die auto's voornamelijk gekocht als er financieel voordeel mee te behalen is, of als de koper een échte idealist is. Dit soort auto's wordt door velen niet gezien als de toekomst, maar als een noodzakelijk kwaad. Volkswagen wil met de Passat GTE een einde aan dat beeld maken. De Volkswagen Passat GTE is geen eco-auto omdat het moet, maar een pretauto omdat het mag.
Die belofte maakt de GTE niet alleen waar op papier, maar ook in de praktijk. De auto start altijd in de economische modus. Dan is de GTE stiller en comfortabeler dan een gewone Passat. Omdat de GTE kan terugvallen op een benzinemotor, is er geen beperking aan de maximale af te leggen afstand en daarmee is het belangrijkste bezwaar tegen elektrisch rijden weggenomen.
Wanneer de GTE-knop wordt ingedrukt, laat deze Passat zich van een heel andere kant zien. Dan hangt de auto aan het gas, klinkt een spannend geluid en staat het onderstel op scherp. Vanwege de enorme hoeveelheid techniek aan boord voelt de GTE niet zwaarlijvig, maar is het rijplezier zelfs toegenomen.