Volkswagen Passat Variant 1.4 TSI GTE Highline Pano | ACC | Massagestoel
€ 18.940,-
Bouwjaar | 14-12-2015 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 123.655 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | HR-243-J Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.395 cc |
Vermogen | 160 kW (218 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 14-12-2015 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 123.655 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | HR-243-J Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.395 cc |
Vermogen | 160 kW (218 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autopunt van Herpen B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Sassenheimseweg 76 |
Postcode | 5258 HL |
Plaats | Berlicum |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)73 - 5031224 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autopuntvanherpen.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: 2014 - 2019
Modelcode: B8
Technische informatie
Koppel: 250 Nm
Aantal cilinders: 4
Aandrijving
Plug-in hybride: Ja
Tankinhoud: 50 liter
Actieradius: 50 km
Transmissie
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Asconfiguratie
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Prestaties
Acceleratie (0-100): 7,6 s
Topsnelheid: 225 km/u
Maten
Wielbasis: 279 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.635 kg
Laadvermogen: 615 kg
GVW: 2.250 kg
Max. trekgewicht: 1.600 kg (ongeremd 750 kg)
Accu
Accu: 10 kWh
Accu laden: 3.7 kW
Interieur
Bekleding: Skai
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 37 g/km
Fijnstofuitstoot: 0,2 mg/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 1,6 l/100km (1 op 62,5)
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 12,4 kWh/100km
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Staat
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Staat interieur: goed
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 133 - € 146 per kwartaal
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Apk ( zonder Garantie):
Deze auto wordt afgeleverd inclusief nieuwe Apk keuring en afleveringsinspectie! \ [br]Dit is inbegrepen in de verkoopprijs.
Tevens kilometerstand via nationale autopas!
Dit afleverpakket bevat: Nieuwe APK
Overige informatie
Airconditioning: werkt
Storingsmelding: Nee
Bandenset: Zomerbanden
Leuke Volkswagen Passat Variant 1.4 TSI GTE Highline. Deze auto is uitgevoerd in Deep Black Pearl, dit combineert zeer goed met de 17 inch lichtmetalen velgen. Tevens is deze auto ook voorzien van een aantal fijne opties als navigatie, adaptive cruise control, parkeersensoren voor en achter, panoramadak, stoelverwarming, massagestoel, elektrisch verstelbare stoel en nog veel meer.
Tevens is deze auto ook zeer netjes dealer onderhouden.
19-01-2017 17.304 KM Onderhoudsbeurt
22-12-2017 33.506 KM Onderhoudsbeurt
06-06-2019 53.611 KM Onderhoudsbeurt Groot + Bougies + Bakolie
28-01-2021 67.654 KM Onderhoudsbeurt
17-01-2023 95.620 KM Onderhoudsbeurt
29-11-2023 111.937 KM Onderhoudsbeurt
05-03-2024 116.478 KM Onderhoudsbeurt Groot + Bougies + Bakolie
Deze auto hebben wij middels inruil verkregen en verkeerd in een prima staat. Alle documentatie is aanwezig en deze is altijd dealer onderhouden.
Deze auto wordt geleverd met nieuwe APK en optioneel met 12 maanden Autotrust garantie op motor, versnellingsbak en het accupakket.
Inruil is mogelijk!
!!!DEZE AUTO IS ENKEL TE BEZICHTIGEN OP AFSPRAAK!!!
Autopunt zekerheidspakket: (inbegrepen in de verkoopprijs)
(aankoopprijs vanaf € 5.000,-)
? Kilometerhistorie gegarandeerd
? Nieuwe APK-keuring van minimaal 12 maanden
? Vloeistoffen check
? 12 Maanden garantie
Er kan uitzondering op de regel gemaakt worden door ons, dit zal altijd aangegeven worden en dit staat tevens ook i
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Passat GTE | Tegen de stroom in
Elektrische auto's zijn voor idealisten die de wereld willen verbeteren en bereid zijn daar de prijs voor te betalen. Hybrides zijn voor gierigaards die rijplezier graag verruilen voor financieel voordeel. Volkswagen zegt nu een auto te introduceren die een einde maakt aan deze vooroordelen. Wat maakt de "Passat GTE" anders?
Volkswagen maakt een sprong vooruit met de Passat GTE. Dankzij plug-in techniek kan schoon en elektrisch worden gereden. Wanneer een lange afstand moet worden afgelegd, staat een benzinemotor paraat.
Plus
- snel en toch zuinig
- modern en comfortabel
- heel veel rijplezier in GTE-modus
Min
- onhandige locatie aansluitpunt
- dodehoek detectie te scherp afgesteld
- Complexe procedure aansluiten iPhone via USB
Conclusie
Er is inmiddels een ruim aanbod aan elektrische auto's, hybrides en wat dies meer zij. Maar helaas worden die auto's voornamelijk gekocht als er financieel voordeel mee te behalen is, of als de koper een échte idealist is. Dit soort auto's wordt door velen niet gezien als de toekomst, maar als een noodzakelijk kwaad. Volkswagen wil met de Passat GTE een einde aan dat beeld maken. De Volkswagen Passat GTE is geen eco-auto omdat het moet, maar een pretauto omdat het mag.
Die belofte maakt de GTE niet alleen waar op papier, maar ook in de praktijk. De auto start altijd in de economische modus. Dan is de GTE stiller en comfortabeler dan een gewone Passat. Omdat de GTE kan terugvallen op een benzinemotor, is er geen beperking aan de maximale af te leggen afstand en daarmee is het belangrijkste bezwaar tegen elektrisch rijden weggenomen.
Wanneer de GTE-knop wordt ingedrukt, laat deze Passat zich van een heel andere kant zien. Dan hangt de auto aan het gas, klinkt een spannend geluid en staat het onderstel op scherp. Vanwege de enorme hoeveelheid techniek aan boord voelt de GTE niet zwaarlijvig, maar is het rijplezier zelfs toegenomen.