Bouwjaar | 10-08-2004 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | Marge |
Kmstand | 318.211 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 10-BP-HK |
Kleur | Overige Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.870 cc |
Vermogen | 60 kW (82 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 10-08-2004 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | Marge |
Kmstand | 318.211 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 10-BP-HK |
Kleur | Overige Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.870 cc |
Vermogen | 60 kW (82 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Garage Jimmy |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Kapelstraat 55 |
Postcode | 5366 BX |
Plaats | Megen |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 44441870 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autogaragejimmy.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Renault Trafic Gezocht, Inkoop, Met of Zonder APK, Gezocht
Renault Trafic Gezocht, Inkoop, Met of Zonder APK, Gezocht
- Kenteken: 10-BP-HK
- Merk: Renault
- Model: Trafic bestel
- APK tot: 18-09-2025
- Tellerstand: 318211 KM
- Carrosserievorm: Bestel
- Aantal deuren: 5
- Brandstofsoort: Diesel
- Bouwjaar: 2004
- Transmissie: Handgeschakeld
- Motorinhoud: 1870 cc
- Aantal cilinders: 4
- Vermogen: 60 kW / 82pk
- Ledig gewicht: 1675 kg
- Max. trekgewicht: 2000 kg
- Aantal zitplaatsen: 3
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Breedte: 190 cm
- Laadruimte hoogte: 139 cm
- Motorrijtuigenbelasting: € 157 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 3
Renault Trafic Gezocht, Inkoop, Met of Zonder APK, Gezocht
Wij zijn RDW erkend. Tevens kunnen wij gelijk de auto op uw naam zetten, geen extra tijd meer kwijt voor het postkantoor. Naam stellen kan ook s'avonds en op zondag. Wij kunnen ook alle documenten verzorgen voor de export.
Als u wilt langskomen? Voor U gaat rijden altijd even bellen zodat de auto waar U voor komt kijken niet net verkocht is of dat wij even weg zijn !! U kunt ook s'avonds bezichtigen en proefrijden.
Op zondag, feestdagen en in de avond zijn wij ook geopend op telefonische afspraak.
De koffie staat al voor u klaar in onze garage.
Regio Den Bosch-Oss-Nijmegen
Autogarage Jimmy
Kapelstraat 55
5366 BX Megen (gemeente Oss)
Tel: 0644441870
www.autogaragejimmy.nl
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Trafic | Nieuwe wijn in oude zakken
Renault zat met een probleem. De vraag naar elektrisch aangedreven bussen is groot. Immers, ze zijn voordelig per kilometer en bedrijven zijn binnenkort verplicht om elektrisch te rijden. Echter, voorlopig is er geen geheel nieuwe Trafic gepland. Daarom is het bestaande model alsnog aangepast voor elektrische aandrijving. Hoe pakt dat uit?
De Renault Trafic Electric biedt lage kilometerkosten en extra comfort. De laadruimte is gelijk aan die van de conventionele Trafic.
Plus
- presteert moeiteloos en in alle rust
- nadruk op rust en comfort
Min
- merkbaar op leeftijd qua luxe en veiligheid
Conclusie
Is Renault er in geslaagd om een concurrerende bus met elektrische aandrijving aan te bieden op basis van een ontwerp uit 2014? Ja en nee. De Trafic is merkbaar op leeftijd als het gaat om luxe, comfort en veiligheid. Echter, dat geldt ook voor de varianten met dieselmotor. Renault houdt vast aan het bekende recept omdat klanten hun ombouw graag willen behouden en juist daarom steeds opnieuw voor de Trafic kiezen.
De elektrische aandrijving biedt duidelijke meerwaarde. De kosten voor de energie per kilometer zijn laag. Dat is mede te danken aan de eenvoudige opzet, waarbij vooral is gekeken naar de kosten per kilometer. Wanneer 's nachts kan worden geladen is bijvoorbeeld geen snellader nodig en dan voldoet eenvoudige en dus voordelige techniek. Zo kan nieuwe wijn in oude zakken heel smakelijk zijn!