Renault Trafic Bestel 1.6 dCi T29 L2H1 Comfort

€ 15.995,-

Bouwjaar 20-01-2017
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 82.316 km
Deuren 5
Kenteken V-454-DB
Kleur Overige Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 89 kW (121 pk)

Renault Trafic Bestel 1.6 dCi T29 L2H1 Comfort


€ 15.995,-

Algemeen

Bouwjaar 20-01-2017
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 82.316 km
Deuren 5
Kenteken V-454-DB
Kleur Overige Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 89 kW (121 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Rothema Auto's
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Hoogschaijksestraat 37A
Postcode 5374 EC
Plaats Schaijk
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 51017956 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.rothema-autos.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Renault Trafic 1.6 DCi 121PK L2 2017 3 ZITS NAVI AIRCO 1eEIGENAAR 82316km!! PRACHTIGE STAAT


- Kenteken: V-454-DB
- Merk: Renault
- Model: Trafic bestel
- APK tot: 20-01-2025
- Tellerstand: 82316 KM
- Carrosserievorm: Bestel
- Aantal deuren: 5
- Brandstofsoort: Diesel
- Bouwjaar: 2017
- Transmissie: Handgeschakeld
- Motorinhoud: 1598 cc
- Aantal cilinders: 4
- Motorcode: R9M H4
- Vermogen: 89 kW / 121pk
- Ledig gewicht: 1725 kg
- Max. trekgewicht: 2000 kg
- Aantal zitplaatsen: 3
- Verbruik: 6.7 l/100 km
- BTW/Marge: BTW aftrekbaar, de prijs is exclusief BTW
- Lengte: 540 cm
- Breedte: 196 cm
- Laadruimte hoogte: 139 cm
- Aantal sleutels: 2
- Onderhoudshistorie aanwezig: Dealer onderhouden
- Motorrijtuigenbelasting: € 157 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 6


Comfort

- Boordcomputer
- Cruise control
- Regensensor

Exterieur

- Achterruitverwarming
- Achterruitwisser
- Buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
- Getint glas
- Metaalkleur
- Parkeersensor achter
- Zijschuifdeur rechts

Infotainment

- Multimedia-voorbereiding
- Navigatiesysteem full map
- Radio
- Stuurwiel multifunctioneel

Interieur

- 2 zitplaatsen rechtsvoor
- Airco
- Armsteun voor
- Bestuurdersstoel in hoogte verstelbaar
- Buitentemperatuurmeter
- Elektrische ramen voor
- Lendesteunen (verstelbaar)
- Middenarmsteun voor
- Stuur verstelbaar
- Stuurbekrachtiging
- Tussenschot volledig
- Zijwandbekleding laadruimte

Overige

- Airconditioning
- Anti Blokkeer Systeem
- Armsteun
- Audio-installatie
- Autotelefoonvoorbereiding met bluetooth
- Bestuurdersairbag
- Bluetooth telefoonvoorbereiding
- Brake Assist System
- Centrale deurvergrendeling met afstandsbediening
- Comfortstoel
- Elek. bedienbare ramen
- Elek. verstelbare spiegels
- Elektronisch Stabiliteits Programma
- In hoogte verstelbaar stuur
- Parkeersensor
- Startonderbreker

Veiligheid

- Alarm klasse 1(startblokkering)


In Prachtige Smetteloze Staat Verkerende Met Zeer Weinig Kilometers 82316km!! Van 1e Eigenaar Afkomstige Rijk Uitgeruste Origineel NL Geleverde 3 Persoons Renault Trafic 1.6 DCi 121PK BLACK EDITION EURO 6 Bouwjaar 20-01-2017 6 Versnellingen Airco Cruise Control Navigatie Parkeersensoren Achter Regensensor Multifunctioneel Stuur Multiplex Laadvloer  Enz...Boekjes Digitale Onderhoud En 2 Sleutels Aanwezig Op Onderhoud Nog Nooit Bezuinigd Laatste Onderhoudsbeurt Ondergaan Bij 76569km Origineel Renault Dealer van Aaken  Middelbeers BV Nieuw Geleverd En Ook Altijd In Onderhoud Geweest Prachtige Renault Trafic Met De Krachtige 121PK Motor In De Mooie Kleur Zwart Metallic Nieuwprijs 40637,- Nu Prijs 15995,- Exclusief Btw Deze Is Wel Bpm Vrij.

Gaarne Alleen Serieuze Gegadigden Op Onzinbiedingen Wordt Niet Gereageerd En Inruil Van Uw Huidige Auto Is Bespreekbaar Op Basis Van Handelsprijs.

Zolang Onze Advertenties Aangeboden Worden Zijn Deze Nog Beschikbaar Bij Verkoop Verwijderen Wij Deze Direct Van Internet.

Al Onze Auto's Worden Verkoc

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Trafic | Nieuwe wijn in oude zakken

Renault zat met een probleem. De vraag naar elektrisch aangedreven bussen is groot. Immers, ze zijn voordelig per kilometer en bedrijven zijn binnenkort verplicht om elektrisch te rijden. Echter, voorlopig is er geen geheel nieuwe Trafic gepland. Daarom is het bestaande model alsnog aangepast voor elektrische aandrijving. Hoe pakt dat uit?

Autotest | Renault Trafic Nieuwe wijn in oude zakken

De Renault Trafic Electric biedt lage kilometerkosten en extra comfort. De laadruimte is gelijk aan die van de conventionele Trafic.

Plus

  • presteert moeiteloos en in alle rust
  • nadruk op rust en comfort

Min

  • merkbaar op leeftijd qua luxe en veiligheid

Conclusie

Is Renault er in geslaagd om een concurrerende bus met elektrische aandrijving aan te bieden op basis van een ontwerp uit 2014? Ja en nee. De Trafic is merkbaar op leeftijd als het gaat om luxe, comfort en veiligheid. Echter, dat geldt ook voor de varianten met dieselmotor. Renault houdt vast aan het bekende recept omdat klanten hun ombouw graag willen behouden en juist daarom steeds opnieuw voor de Trafic kiezen.

De elektrische aandrijving biedt duidelijke meerwaarde. De kosten voor de energie per kilometer zijn laag. Dat is mede te danken aan de eenvoudige opzet, waarbij vooral is gekeken naar de kosten per kilometer. Wanneer 's nachts kan worden geladen is bijvoorbeeld geen snellader nodig en dan voldoet eenvoudige en dus voordelige techniek. Zo kan nieuwe wijn in oude zakken heel smakelijk zijn!

Deel deze advertentie