Renault Trafic Bestel 1.6 dCi T29 L2H1 Comfort AIRCO / FM NAV / TREKHAAK / 144.664 KM NAP

€ 7.950,-

Bouwjaar 29-05-2015
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 144.664 km
Deuren 5
Kenteken VP-232-F
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 66 kW (90 pk)

Renault Trafic Bestel 1.6 dCi T29 L2H1 Comfort AIRCO / FM NAV / TREKHAAK / 144.664 KM NAP


€ 7.950,-

Algemeen

Bouwjaar 29-05-2015
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 144.664 km
Deuren 5
Kenteken VP-232-F
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 66 kW (90 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam MKO Auto's
Contactpersoon M. Koolen
Adres Vijfhuizenberg 143a/lds
Postcode 4708 AJ
Plaats Roosendaal
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 46431344 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website mkoautos.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • navigatiesysteem
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelbus
Modelcode: II

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Topsnelheid: 153 km/u

Maten
Afmetingen (LxB): 540 x 196 cm
Wielbasis: 350 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.692 kg
Laadvermogen: 1.298 kg
GVW: 2.990 kg
Max. trekgewicht: 2.000 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Interieur: zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 3

Milieu
CO2-uitstoot: 160 g/km
Emissieklasse: Euro 5

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 2
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 157 per kwartaal

Renault Trafic bestel 1.6 dCi T29 L2H1 Comfort AIRCO / FM NAV / TREKHAAK / 144.664 KM NAP!!


- Kenteken: VP-232-F
- Merk: Renault
- Model: Trafic bestel
- APK tot: 19-06-2025
- Tellerstand: 144664 KM
- Carrosserievorm: Bestel
- Aantal deuren: 5
- Brandstofsoort: Diesel
- Bouwjaar: 2015
- Transmissie: Handgeschakeld
- Kleur: wit
- Bekleding: Stof
- Kleur interieur: zwart
- Motorinhoud: 1598 cc
- Aantal cilinders: 4
- Motorcode: R9M A4
- Vermogen: 66 kW / 90pk
- Ledig gewicht: 1692 kg
- Max. trekgewicht: 2000 kg
- Aantal zitplaatsen: 3
- Verbruik: 6.1 l/100 km
- BTW/Marge: BTW aftrekbaar, de prijs is exclusief BTW
- Lengte: 540 cm
- Breedte: 196 cm
- Laadruimte hoogte: 139 cm
- Aantal sleutels: 2
- Onderhoudshistorie aanwezig: Ja
- Motorrijtuigenbelasting: € 157 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 5


Comfort

- Boordcomputer
- Cruise control

Exterieur

- Buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
- Trekhaak

Infotainment

- Audio-navigatie full map
- Navigatiesysteem
- Navigatiesysteem full map
- Stuurwiel multifunctioneel

Interieur

- 2 zitplaatsen rechtsvoor
- Airco
- Armsteun voor
- Bestuurdersstoel in hoogte verstelbaar
- Buitentemperatuurmeter
- Elektrische ramen voor
- Lendesteunen (verstelbaar)
- Middenarmsteun voor
- Stuur verstelbaar
- Stuurbekrachtiging
- Tussenschot volledig

Overige

- Anti Blokkeer Systeem
- Bestuurdersairbag
- Brake Assist System
- Elektronisch Stabiliteits Programma

Veiligheid

- Alarm klasse 1(startblokkering)
- Bandenspanningscontrolesysteem


Ingeruild van 2e eigenaar;

prachtige Renault Traffic, voorzien van airco, full map navigatie, carktit, armsteun bestuurdersstoel, cruisecontrol, dicht laadschot, dichte achterdeuren, betimmering lat om lat met antislipvloer, trekhaak, lichtmetalen velgen etc etc

De vorige eigenaren zijn er zuinig op geweest ziet er echt heel goed uit, geen deuken of krassen, gewoon een netjes gebruikte bedrijfswagen.

Onderhoudshistorie is keurig aanwezig, afgestempeld in het serviceboek, 2 sleutels en het Nationale AutoPas certificaat zijn erbij, Nederlands geleverde auto.

De aangeboden prijs is rijklaar met apk.
Bel 06 - 464 313 44 voor meer informatie en beschikbaarheid, tot snel, Mark Koolen
Deze publicatie is met zorg samengesteld, er kunnen echter geen rechten worden ontleend aan de genoemde gegevens.

MKO auto

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Trafic | Nieuwe wijn in oude zakken

Renault zat met een probleem. De vraag naar elektrisch aangedreven bussen is groot. Immers, ze zijn voordelig per kilometer en bedrijven zijn binnenkort verplicht om elektrisch te rijden. Echter, voorlopig is er geen geheel nieuwe Trafic gepland. Daarom is het bestaande model alsnog aangepast voor elektrische aandrijving. Hoe pakt dat uit?

Autotest | Renault Trafic Nieuwe wijn in oude zakken

De Renault Trafic Electric biedt lage kilometerkosten en extra comfort. De laadruimte is gelijk aan die van de conventionele Trafic.

Plus

  • presteert moeiteloos en in alle rust
  • nadruk op rust en comfort

Min

  • merkbaar op leeftijd qua luxe en veiligheid

Conclusie

Is Renault er in geslaagd om een concurrerende bus met elektrische aandrijving aan te bieden op basis van een ontwerp uit 2014? Ja en nee. De Trafic is merkbaar op leeftijd als het gaat om luxe, comfort en veiligheid. Echter, dat geldt ook voor de varianten met dieselmotor. Renault houdt vast aan het bekende recept omdat klanten hun ombouw graag willen behouden en juist daarom steeds opnieuw voor de Trafic kiezen.

De elektrische aandrijving biedt duidelijke meerwaarde. De kosten voor de energie per kilometer zijn laag. Dat is mede te danken aan de eenvoudige opzet, waarbij vooral is gekeken naar de kosten per kilometer. Wanneer 's nachts kan worden geladen is bijvoorbeeld geen snellader nodig en dan voldoet eenvoudige en dus voordelige techniek. Zo kan nieuwe wijn in oude zakken heel smakelijk zijn!

Deel deze advertentie