Bouwjaar | 30-06-2016 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 124.418 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | VX-915-P |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
€ 9.750,- excl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 30-06-2016 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 124.418 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | VX-915-P |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Van Aaken Middelbeers B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Industrieweg 2 |
Postcode | 5091 BG |
Plaats | Middelbeers |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)13 - 5141885 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.vanaaken.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto
Modelreeks: 2014 - 2019
Technische informatie
Koppel: 300 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 80 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 12,4 s
Topsnelheid: 168 km/u
Maten
Lengte/hoogte: L2H1
Afmetingen (LxB): 540 x 196 cm
Wielbasis: 350 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.666 kg
Laadvermogen: 1.294 kg
GVW: 2.960 kg
Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 2
Milieu
CO2-uitstoot: 170 g/km
Fijnstofuitstoot: 0,5 mg/km
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,5 l/100km (1 op 15,4)
Brandstofverbruik in de stad: 7,8 l/100km (1 op 12,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,7 l/100km (1 op 17,5)
Staat
Optische staat: goed
Staat interieur: goed
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 157 per kwartaal
Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Bovag:
Wettelijke garantie, geldige APK, en RDW-leges.
Bekijk hier de actuele voorwaarden van de Bovag:
https://www.bovag.nl/thema-s/de-zekerheid-van-bovag-garantie
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden); Nieuwe APK
Waarom zou een kwaliteitsauto met hoge prestaties niet mooi mogen zijn? Dat vinden ze in Frankrijk ook. Daarom maken ze daar al jaren topniveau auto's die lang meegaan én uitermate charmant uit de hoek komen. De aandrijving komt voor rekening van een dieselmotor en een handgeschakelde zesversnellingsbak. Tot de uitrusting van deze Renault behoren ook elektrisch verstelde en verwarmde buitenspiegels, verstelbare lendensteunen en elektrisch bedienbare ramen voor.
Selecteer uw reisbestemming en het navigatiesysteem brengt u snel waar u moet zijn. Boem is ho? Niet bij deze Renault Trafic. De piepjes van de parkeersensoren waarschuwen u op tijd voor obstakels. Het maakt niet uit hoe warm het buiten is, want met de airconditioning bepaalt u zelf de binnentemperatuur. Ook buitentemperatuurmeter, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening, boordcomputer en verstelbaar stuur zijn aan boord.
In de Renault Trafic heeft uw veiligheid en die van uw omgeving prioriteit. Rempedaal, handrem - allemaal niet meer nodig bij stilstaan op een helling. De hill hold control zet 'm onbeweeglijk en veilig vast tot u weer gas geeft. Deze Renault Trafic is voorzien van Brake Assist, die extra remkracht geeft bij een noodstop.
Als u wilt, kunt u een proefrit maken met deze Renault Trafic. Bel of mail ons nu voor een afspraak.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Trafic | Nieuwe wijn in oude zakken
Renault zat met een probleem. De vraag naar elektrisch aangedreven bussen is groot. Immers, ze zijn voordelig per kilometer en bedrijven zijn binnenkort verplicht om elektrisch te rijden. Echter, voorlopig is er geen geheel nieuwe Trafic gepland. Daarom is het bestaande model alsnog aangepast voor elektrische aandrijving. Hoe pakt dat uit?
De Renault Trafic Electric biedt lage kilometerkosten en extra comfort. De laadruimte is gelijk aan die van de conventionele Trafic.
Plus
- presteert moeiteloos en in alle rust
- nadruk op rust en comfort
Min
- merkbaar op leeftijd qua luxe en veiligheid
Conclusie
Is Renault er in geslaagd om een concurrerende bus met elektrische aandrijving aan te bieden op basis van een ontwerp uit 2014? Ja en nee. De Trafic is merkbaar op leeftijd als het gaat om luxe, comfort en veiligheid. Echter, dat geldt ook voor de varianten met dieselmotor. Renault houdt vast aan het bekende recept omdat klanten hun ombouw graag willen behouden en juist daarom steeds opnieuw voor de Trafic kiezen.
De elektrische aandrijving biedt duidelijke meerwaarde. De kosten voor de energie per kilometer zijn laag. Dat is mede te danken aan de eenvoudige opzet, waarbij vooral is gekeken naar de kosten per kilometer. Wanneer 's nachts kan worden geladen is bijvoorbeeld geen snellader nodig en dan voldoet eenvoudige en dus voordelige techniek. Zo kan nieuwe wijn in oude zakken heel smakelijk zijn!