Renault Rafale E-Tech Hybrid 200 esprit Alpine - Demo - Pack Privilege/ Solarbay Panoramadak / Head Up Display
€ 52.950,- incl. BTW
Bouwjaar | 28-06-2024 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 2.500 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.199 cc |
Vermogen | - |
Renault Rafale E-Tech Hybrid 200 esprit Alpine - Demo - Pack Privilege/ Solarbay Panoramadak / Head Up Display
€ 52.950,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 28-06-2024 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 2.500 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.199 cc |
Vermogen | - |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | AutoKievit Bergen op Zoom |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Abraham de Haanstraat 9- 11 |
Postcode | 4624 HW |
Plaats | Bergen op Zoom |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)164 - 236952 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autokievit.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: okt. 2023 - 2024
Technische informatie
Vermogen elektromotor(en): 75 kW (102 PK)
Vermogen brandstofmotor: 96 kW (131 PK)
Koppel: 205 Nm
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 58 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 9,4 s
Topsnelheid: 175 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 471 x 186 x 161 cm
Wielbasis: 274 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.635 kg
Laadvermogen: 545 kg
GVW: 2.180 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 107 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,7 l/100km (1 op 21,3)
Historie
Aantal eigenaren: 1
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 267 - € 292 per kwartaal
Nieuwe, toekomstklare techniek en fraaie vorm gaan al jaren goed samen bij Renault. Drive for change. Het gaat hier om een nieuwe auto, hij is nu direct leverbaar. Elektrisch? Benzine? Bij deze Renault Rafale kan het allebei. De hybride motor biedt de ideale keuzecombinatie. Lekker hoor, die verwarmbare voorstoelen. Helemaal op koude dagen. Bovendien krijgen uw rug en die van uw bijrijder desgewenst extra aandacht door de massagefunctie. De bagageruimte is toegankelijk via een comfortverhogende elektrische achterklep. Een heerlijke hoeveelheid daglicht zorgt voor een riant en ruimtelijk effect door het glazen panoramadak. Pak aan, 't is winter! Zo'n verwarmd stuurwiel is dan bijzonder prettig! De koplampen met matrix LED-verlichting geven daglichtkwaliteit zonder tegenliggers te hinderen. U wordt in deze auto ook getrakteerd op 20 inch lichtmetalen velgen, geluidsisolerende ramen, elektrisch inklapbare buitenspiegels, LED-achterlichten, elektrisch bedienbare ramen achter en metallic lak.
Alle ritinformatie en communicatie is gebundeld in één overzichtelijk digitale dashboard. Overzichtelijk en veilig parkeren met de achteruitrijcamera. Overal en altijd. Als u de adaptive cruise control inschakelt, regelt de auto zelf de snelheid en de afstand tot de auto voor u. Bedient u de auto liever met uw stem? Dan is het goed om te weten dat spraakbediening aanwezig is. Navigatie, onderhoudsstatus, vergrendeling, audio... de mogelijkheden van remote services zijn haast oneindig. Ook deze auto laat zich bedienen en analyseren via uw smartphone! Wat u ook in deze auto kunt vinden zijn premium audiosysteem, navigatiesysteem, automatische airconditioning, draadloos opladen, DAB ontvangst en regensensor.
De Renault Rafale is uw trouwe partner onderweg, want hij houdt continu voor u de situatie op en om de weg in de gaten. Volautomatische veiligheidssystemen kunnen daarbij ingrijpen om u voor gevaarlijke situaties te behoeden. De head-up display is een geweldige extra: ogen op de weg en toch alle belangrijke functies in beeld! Mooi binnen de lijnen van de rijstrook blijven? Het Lane-keeping systeem helpt altijd een handje. V
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Rafale | Hoogterecord
Renault heeft een reputatie als het gaat om topmodellen. In het verleden wist Renault te imponeren met de Safrane. Het toonde lef met de Avantime. Het wist te innoveren met de Espace en was modieus met de Vel Satis. Nu komt daar een nieuw topmodel bij. Is de "Rafale" net zo baanbrekend?
De Rafale is het topmodel van Renault. De Rafale is technisch heel gemiddeld en onderscheidt zich daarom met het uiterlijk, de ruimte en de aandacht voor details.
Plus
- daadkrachtige hybride-motor
- zeer ruim
- Uitmuntend weggedrag dankzij vierwielbesturing
Min
- zuinig, maar concurrentie is zuiniger
- matig zicht in binnenspiegel
- vierwielbesturing komt alleen tot zijn recht bij zeer hoge snelheden
Conclusie
Is de Rafale net zo baanbrekend als topmodellen uit het verleden van Renault? Nee, helaas niet. De Rafale is de zoveelste SUV van Renault en deelt bovendien veel techniek met de andere SUV's. Toch heeft de Rafale wel een eigen karakter dankzij de mix van SUV en coupé. Het geavanceerde onderstel met vierwielbesturing zorgt ervoor dat de Rafale zich niet beperkt tot alleen een veelbelovend uiterlijk.
De hybride-aandrijving zorgt voor comfort, prima prestaties en een beschaafd verbruik. Dat maakt de Rafale naast bijzonder ook verstandig. En daar zit het grote verschil met de illustere voorgangers! Die werden weliswaar bewonderd om hun eigenzinnige karakter, maar nauwelijks verkocht. De Avantime en Vel Satis waren zelfs goed voor diepterecords in de verkopen van Renault. Dit keer is innovatiedrang vervangen door stijl, en eigenzinnigheid door functionaliteit, dus moet de Rafale wel een hoogterecord worden.