Bouwjaar | 02-05-2016 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 258.648 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | JL-231-Z Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 100 kW (136 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 02-05-2016 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 258.648 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | JL-231-Z Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 100 kW (136 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto JAKO |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Rondven 63 |
Postcode | 6026 PX |
Plaats | Maarheeze |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 38657288 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autojako.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 225/55 R17
Acceleratie (0-100): 11,4 s
Topsnelheid: 205 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 491 x 186 x 151 cm
Wielbasis: 274 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.564 kg
Laadvermogen: 686 kg
GVW: 2.250 kg
Max. trekgewicht: 1.700 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 104 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 3,9 l/100km (1 op 25,6)
Brandstofverbruik in de stad: 4,6 l/100km (1 op 21,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,6 l/100km (1 op 27,8)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 525 - € 550 per kwartaal
AUTO RIJDT EN SCHAKELT GOED
LET OP. EXPORT PRIJS, EX BPM, PRIJS VOOR NL: € 5800
= Bedrijfsinformatie =
LET OP: WIJ ZIJN ALLEEN OPEN OP TELEFONISCHE AFSPRAAK.
Al onze occasions zijn uitsluitend op afspraak te bezichtigen. Daarom verzoeken wij u vriendelijk van te voren te bellen voor een afspraak.
Garantie: Deze auto wordt geadverteerd tegen een "meeneemprijs" door combinatie leeftijd / kilometers geen garantie van toepassing.
Gezien de leeftijd, de kilometerstand en lage vraagprijs kan de koper niet automatisch uitgaan dat de auto voorlopig geen onderhoud/ reparaties zou vereisen. Dit is aan de koper zelf om op te lossen.
Alle moeite is genomen om de informatie in deze advertentie zo accuraat en actueel mogelijk weer te geven. Er kunnen echter uitdrukkelijk geen rechten worden ontleend aan de verstrekte informatie in de advertentie. Vertrouw daarom niet alleen op deze informatie en controleer daarom bij aankoop de zaken die uw beslissing zouden kunnen beïnvloeden.
Wij zijn aangesloten bij de RDW - VWE - RDW kilometer registratie ( N.A.P ).
Bekijk ook onze andere advertenties voor nog meer scherp geprijsde auto's!
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Opel Insignia GSi | Tweede jeugd
De Opel Insignia is vernieuwd voor modeljaar 2021. Die verjongingskuur volgt het gebruikelijke recept: het uiterlijk is aangepast en de uitrusting werd rijker. Maar... Opel gaat verder! De motoren zijn geheel nieuw en daarom zag Opel kans om een oude bekende terug te laten keren: de GSi.
De Opel Insignia GSi is een sportieve en toch comfortabele reisauto van het oude stempel. Omdat elektrische auto's sneller en voordeliger zijn, kiest Opel voor sensatie met de presentatie.
Plus
- stil en comfortabel
- scherp en snel indien gewenst
- ruim, ook achterin
Min
- in geen enkel opzicht vernieuwend
- stevige prijs (vanwege hoge CO2-uitstoot)
Conclusie
De Opel Insignia is vernieuwd voor modeljaar 2021. Een aangepast uiterlijk zorgt voor een modernere uitstraling en een betere stroomlijn. De Insignia is veiliger geworden dankzij nieuwe en/of betere veiligheidssystemen. Dankzij nieuwe motoren is de Insignia zuiniger en sterker geworden.
Daarnaast is de GSi terug van weggeweest. Omdat de gemiddelde elektrische auto inmiddels sneller is dan een traditionele sportwagen, kiest Opel een nieuwe insteek. De GSi is niet bedoeld als ultieme prestatie-machine, maar wil prikkelen met de manier waarop de prestaties worden geleverd. Samen met het flexibele onderstel, de vierwielaandrijving, de uitmuntende remmen en de spannend aangeklede cabine (kuipstoelen) beleeft de Insignia daarom in meerdere opzichten een tweede jeugd.