Bouwjaar | 14-10-2011 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | Marge |
Kmstand | 215.409 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | 1-VRR-60 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.248 cc |
Vermogen | 55 kW (75 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 14-10-2011 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | Marge |
Kmstand | 215.409 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | 1-VRR-60 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.248 cc |
Vermogen | 55 kW (75 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | ABV Holland |
Contactpersoon | Bas Vriens |
Adres | Nijverheidsweg 9 |
Postcode | 5071 NL |
Plaats | Udenhout |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)13 - 5112263 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.abvholland.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 17,0 s
Topsnelheid: 152 km/u
Maten
Wielbasis: 272 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.220 kg
Laadvermogen: 500 kg
GVW: 1.720 kg
Interieur
Interieur: Antraciet, Stof
Milieu
CO2-uitstoot: 134 g/km
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,1 l/100km (1 op 19,6)
Brandstofverbruik in de stad: 6,1 l/100km (1 op 16,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,5 l/100km (1 op 22,2)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (1 handzender)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 113 per kwartaal
Nette goed rijdende Combo, met nieuwe Apk.
Op dit voertuig krijgt u 1 maand garantie op de motor en versnellingsbak, zonder meerprijs, zonder korting op het voertuig.
Inruil mogelijk.
= Bedrijfsinformatie =
Voor onze Marktplaats "bieders" ; het gaat hier niet om een veiling maar om een normale verkoop ! Spaar aub (ons) de moeite om onzinbiedingen te doen, wij kopen al onze auto`s in via officiële dealer kanalen dus ook voor een marktconforme (handels) inkoopprijs.! Helaas kunnen wij geen biedingen accepteren van de helft van de vraagprijs, wij reageren om die reden niet op biedingen via marktplaats. Iemand die serieus is, belt, komt naar ons toe en gaat dan indien mogelijk over de prijs in overleg.
SPAAR DE MOEITE AUB! WIJ STAAN TEN ALLE TIJDEN OPEN VOOR EEN SERIEUS BOD "NAAST" DE AUTO EN NIET ANONIEM VIA DE MAIL!
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Opel Combo-e | Water naar het aquarium dragen
De elektrische auto komt er aan! Dat geldt niet alleen voor personenauto's, maar zeker ook voor bedrijfswagens. Immers, daarbij wordt nog meer gekozen met het verstand dan met het gevoel. En omdat de energiekosten van een elektrische auto heel laag liggen, slaat de balans al snel uit naar zakelijk elektrisch rijden. We moeten dus van liters naar Watts. Om dat de demonstreren staat een bijzondere opdracht op het programma: breng per Opel Combo 200 liter water naar een aquarium zonder CO2 uit te stoten.
De Opel Combo-e is een elektrische bestelwagen die louter voordelen biedt boven diesel. De Combo-e is sterk, stil, comfortabel en heeft een lage energieprijs per KM. Het bereik is voldoende.
Plus
- vlot en sterk
- lage energieprijs per kilometer
- even ruim als een versie met verbrandingsmotor
Min
- gering trekgewicht
- hoger energieverbruik dan beloofd
- matige klank audiosysteem
Conclusie
Missie volbracht! De Opel Combo-e heeft 200 liter water klimaatneutraal naar het aquarium gedragen. En alhoewel dat een volledig triviale opdracht was, diende het wel degelijk een hoger doel. De testrit heeft namelijk bewezen dat de Combo als elektrische auto veel voordelen biedt en daar weinig nadelen tegenover zet. De nadelen zitten in het geringe aanhangergewicht en, afhankelijk van de uitvoering, in het laadvermogen (meer dan standaard, minder dan versies met verhoogd laadvermogen).
De ruimte, uitrusting en ombouwmogelijkheden zijn gelijk aan die van iedere andere Combo. Als elektrische auto is de Combo-e even vlot en sterk, terwijl het comfort op een veel hoger niveau staat en de energieprijs per kilometer veel lager is. Omdat het zwaartepunt lager ligt is, het weggedrag meer vertrouwenwekkend. De overstap van diesel naar kilowatts is daarmee moeiteloos verlopen.