Bouwjaar | 19-10-2017 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 112.339 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | R-034-SF Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.197 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 19-10-2017 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 112.339 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | R-034-SF Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.197 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | KC Automotive B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Centaurusweg 81 |
Postcode | 5015 TC |
Plaats | Tilburg |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)13 - 7640992 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.kcautomotive.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: sep. 2017 - mei 2019
Technische informatie
Koppel: 190 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 55 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,6 s
Topsnelheid: 185 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 439 x 181 x 162 cm
Wielbasis: 265 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.250 kg
Laadvermogen: 610 kg
GVW: 1.860 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 674 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 129 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,6 l/100km (1 op 17,9)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 1
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal
Garantie
Garantie: 3 maanden
Garantie: 10.000 km
Garantie: 3 maanden garantie op motor & versnellingsbak
= Bedrijfsinformatie =
Bij KC Automotive worden alle auto's bij binnenkomst standaard volledig gepoetst zowel van binnen als van buiten. Tevens wordt de auto bij binnenkomst gecontroleerd en eventueel technische problemen alvorens verkoop hersteld.
Al onze auto's zijn voorzien van een Apk-Keuring, of worden bij aflevering met een nieuwe keuring geleverd.
Wij leveren onze auto's standaard af (KC Basis) met 3 maanden garantie op de motor en de versnellingsbak. Mocht u onverhoopt voor een technisch probleem komen te staan buiten de motor of versnellingsbak dan zal er altijd worden mee gedacht in het vinden van een gepaste oplossing. Mocht u willen kiezen voor nóg meer zekerheid kunt u kiezen voor het KC Premium pakket.
KC Basis (standaard op de gehele voorraad)
o Minimaal een halfjaar APK.
o 3 maanden garantie op motor & versnellingsbak
o Technische inspectie.
o NAP
o Vrijwaring van eventuele inruilauto
o Reconditioneren in- en exterieur
Prijs: €0,-
KC Premium
o 1 jaar BOVAG garantie
o Nieuwe APK
o NAP
o Vrijwaring van eventuele inruilauto
o Afleveringsbeurt volgens fabrieksschema
o Technische Inspectie
o Reconditioneren in- en exterieur
o Vrijwaring van eventuele inruilauto
o Halve brandstof tank
Prijs: € 995,-
(vraag naar de voorwaarden voor meer informatie)
U bent van harte welkom voor een overtuigende proefrit. Voorkom teleurstellingen door van tevoren even te bellen of de desbetreffende voertuig nog beschikbaar is. Graag tot ziens!
Mocht u ons willen bezoeken buiten onze openingstijden is dit mogelijk op afspraak.
Heeft u iets om in te ruilen? Stuur ons dan de gegevens en een aantal foto's via Whatsapp of per E-mail!
E-Mail: info@kcautomotive.nl
Website: www.kcautomotive.nl
Telefoon & whatsapp: +31 13 7640992
Adres: Centaurusweg 81, Tilburg
** Alle moeite is genomen om de informatie op deze pagina zo accuraat en actueel mogelijk weer te geven. Fouten zijn echter nooit uit te sluiten. Vertrouw daarom niet alleen op deze informatie, maar controleer bij aankoop de zaken die uw beslissin
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Nissan Qashqai | De evolutie van de revolutie
In 2007 stond Nissan aan de wieg van een revolutie. Het bouwde een compacte personenauto op basis van een terreinwagen: de Qashqai. Die combinatie zorgt voor meer ruimte, meer overzicht, een stoere uitstraling en... heel veel succes! Inmiddels heeft de Qashqai daarom niet alleen concurrentie van andere merken, maar ook van soortgelijke modellen van Nissan zelf. Voor modeljaar 2024 moet de Qashqai zich daarom duidelijker van de tegenstrevers onderscheiden. Hoe doet Nissan dat?
Vanaf modeljaar 2024 biedt de Nissan Qashqai meer karakter dankzij een aangepast uiterlijk, nieuw interieur en nieuw infotainment-systeem. Blijft een prima rijdende auto met uniek e-Power systeem.
Plus
- prima rijeigenschappen
- ruim en praktisch
- ruime keuze uit motoren
Min
- e-Power is niet zo zuinig als beloofd
- bemoeizuchtige en hinderlijke veiligheidsvoorzieningen (wettelijk verplicht)
- infotainment met Android Mobile werkt matig
Conclusie
Weet de Nissan Qashqai zich beter te onderscheiden van de concurrentie na de facelift voor modeljaar 2024? Ja, maar, helaas is het niet altijd positief. Nissan kiest namelijk voor technieken die nog niet zijn uitontwikkeld of die niet overal relevant zijn. Het eerste betreft Android Automotive. Op bepaalde punten is dit systeem veruit het beste in zijn soort (navigatie, spraakherkenning), maar op andere is het simpelweg niet klaar voor grootschalig gebruik. De slimme assistent is alles behalve slim, de bediening met losse apps is omslachtig en de integratie met externe toestellen is problematisch. Maar, software wordt continu verbeterd dus met updates kan Android Automotive slim en betrouwbaar worden. Wat niet zal veranderen: de gebruiker betaalt met zijn of haar privacy.
Het tweede element is de aandrijving. e-Power doet wat het belooft: het biedt de voordelen van elektrisch rijden (souplesse, prestaties, rijden met een pedaal) en in plaats van opladen kan worden getankt. Echter, een Qashqai met e-Power duurder is in aanschaf en gebruik dan een volledig elektrische auto. e-Power is daarom vooral zinvol in regio's waar het opladen van een elektrische auto (nog) onmogelijk is.
Het aangescherpte uiterlijk is als meest positief ervaren. De Qashqai werd steeds meer Nissans functionele, en daarmee onopvallende, middenklasser. Dankzij de facelift voor 2024 heeft het model ook weer de onderscheidende uitstraling waar het oorspronkelijke succes aan is te danken. De ruimte en rijeigenschappen waren goed en zijn dat nog steeds. Kortom: niet de revolutie van 2007, wel een interessante evolutie voor 2024.