Bouwjaar | 28-09-2012 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 165.461 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | S-017-RK Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 55 kW (75 pk) |
€ 4.999,-
Algemeen
Bouwjaar | 28-09-2012 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 165.461 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | S-017-RK Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 55 kW (75 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | NH Auto's Uden |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Buntgras 21 |
Postcode | 5427 HT |
Plaats | Boekel |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 24779875 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.nhautosuden.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 195/55 R16
Acceleratie (0-100): 13,2 s
Topsnelheid: 175 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 372 x 168 x 141 cm
Wielbasis: 247 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.055 kg
Laadvermogen: 475 kg
GVW: 1.530 kg
Interieur
Interieur: Donkergrijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 127 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,4 l/100km (1 op 18,5)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 139 - € 151 per kwartaal
U rijdt gemakkelijk, comfortabel en zonder zorgen met deze Mini Mini. De aandrijving van deze Mini wordt verzorgd door een viercilinder motor en een handgeschakelde zesversnellingsbak. In de verwarmbare voorstoelen zitten is elke keer een welkom gevoel. U wordt in deze auto ook getrakteerd op 16 inch lichtmetalen velgen, dakspoiler, elektrisch verstelbare buitenspiegels en elektrisch bedienbare ramen voor.
Met de aanwezige airconditioning bepaalt u zelf het binnenklimaat. En dan is deze auto ook nog eens voorzien van buitentemperatuurmeter, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en boordcomputer.
Pragmatisch en veilig als deze auto is, beschikt hij over diverse veiligheidssystemen. Rijcomfort en zuinig rijden zijn mede afhankelijk van de juiste bandenspanning. Het bandenspanningscontrolesysteem houdt die permanent in de gaten.
Wilt u meer weten over deze auto? Neem dan contact met ons op voor een proefrit. Wij zijn uitsluitend geopend op afspraak.
Neem alvorens contact op om teleurstelling te voorkomen.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mini MINI | Eeuwig jong
Wat als de MINI een mens was? De MINI stamt uit 1959 en is inmiddels aardig op leeftijd. Als de MINI een mens zou zijn, zou hij grijze haren hebben, maar die wel in een staartje binden. Hij zou nog altijd een spijkerjasje dragen, maar tegelijkertijd de nieuwste smartphone op zak hebben. Maak kennis met de vierde generatie van de auto die altijd jong blijft: de MINI.
Mini is de MINI al lang niet meer. In plaats daarvan gaat MINI met de tijd mee, want de laatste generatie bedient zich van de modernste techniek van moederbedrijf BMW. Voortaan is MINI ook comfortabel
Plus
- meer comfort, meer rijplezier
- sterk en zuinig (Cooper D)
- moderne, bruikbare elektronica
Min
- beperkte actieradius (Cooper S)
- wonderlijke ergonomische keuzes
- forse prijs
Conclusie
De New MINI werd een dagje ouder en dus werd het tijd voor wederom een verjongingskuur. De verhoudingen zijn wat minder harmonieus dan voorheen en de MINI kwam enkele kilootjes aan. Om kosten te besparen werden zo veel mogelijk onderdelen van moederbedrijf BMW gebruikt, maar dit leidt soms tot vreemde ergonomische oplossingen (plaatsing knoppen, zitpositie).
De grootste winst zit in de drie rij-modi. Hiermee is de auto even scherp als voorheen, maar indien gewenst ook groener en comfortabeler dan ooit tevoren. De benzinemotoren doen hun werk naar behoren. De nieuwe dieselmotor zet nieuwe standaarden als het gaat om rijplezier in combinatie met een bescheiden verbruik. Dat de MINI ook jong van geest is, bewijzen de vele elektronische hulpmiddelen die het dagelijks leven met dit icoon merkbaar veiliger en comfortabeler maken. Dankzij deze continue vernieuwing blijft dit icoon op wielen eeuwig jong.