Bouwjaar | 30-07-2009 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 190.173 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | 93-JRK-2 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.242 cc |
Vermogen | 44 kW (60 pk) |
€ 1.490,-
Algemeen
Bouwjaar | 30-07-2009 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 190.173 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | 93-JRK-2 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.242 cc |
Vermogen | 44 kW (60 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | AJ de Beer Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Nijverheidslaan 1 |
Postcode | 5121 MN |
Plaats | Rijen |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)161 - 234922 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.ajdebeerautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modeljaar: 2009
Technische informatie
Koppel: 102 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 47 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 14,3 s
Topsnelheid: 155 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 384 x 166 x 148 cm
Wielbasis: 246 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 835 kg
Laadvermogen: 535 kg
GVW: 1.370 kg
Max. trekgewicht: 1.000 kg (ongeremd 400 kg)
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 133 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,6 l/100km (1 op 17,9)
Brandstofverbruik in de stad: 7,1 l/100km (1 op 14,1)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,8 l/100km (1 op 20,8)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 3
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 67 - € 73 per kwartaal
= Bedrijfsinformatie =
* Dit is een internet meeneemprijs!!
* Wij berekenen GEEN afleveringskosten.
* Inruil is mogelijk. (auto, motor, camper, caravan)
* Al onze occasions worden compleet gepoetst afgeleverd.
* Kom gerust langs voor een geheel vrijblijvende bezichtiging en/of proefrit.
* Nieuwe APK in overleg.
* Wij kunnen de tenaamstelling van uw nieuwe occasion verzorgen.
* Wij verzorgen ook exportdocumenten en exportkenteken met verzekering.
* GARANTIE IN OVERLEG.
* BOVAG-Pakket (895,00 EURO)
* 12 maanden Bovag-garantie.
* Auto wordt afgeleverd inclusief minimaal 1 jaar APK.
* Auto wordt afgeleverd inclusief onderhoudsbeurt.
* Reiniging interieur en exterieur.
* Min. 15 liter brandstof bij aflevering.
* WIJ HEBBEN ALTIJD +/- 150 OCCASIONS OP VOORRAAD STAAN !!
* WIJ BEREKENEN GEEN AFLEVERINGSKOSTEN !!
Onze advertenties zijn met de grootst mogelijke zorg samengesteld om de informatie over de auto zo volledig en actueel mogelijk weer te geven, hier kunnen echter geen rechten aan worden ontleend.
De vermelde verkoopprijs is inclusief afleverpakket Basis rijklaar.
Spelfouten en overige fouten in de advertentie voorbehouden.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Fiat Punto | Je bent jong en je wilt wat
Je bent jong en je wilt wat. Een ruime auto bijvoorbeeld! En dan het liefst voor de prijs van een kleine auto. Laat dat nou precies zijn wat Fiat aanbiedt met de Punto Young: een middelgrote auto, tegen een klein prijsje. Is dit de perfecte deal?
Een grote auto tegen een kleine prijs. De Punto is al enige tijd op de markt en om concurrerend te blijven, heeft Fiat de prijs verlaagd. Het gebrek aan verfijning neemt men voor die prijs voor lief.
Plus
- nette prijs
- ruim
- geslaagde vormgeving
Min
- goedkope, harde materialen
- TwinAir niet zo zuinig als beloofd
- onhandige vergrendeling achterklep
Conclusie
Fiat prijst de Punto Young aan als een middelgrote auto tegen een kleine prijs. Een proefrit bewijst dat die belofte grotendeels wordt waargemaakt. De lage prijs van dit instapmodel wordt verklaard door het sobere materiaalgebruik, de eenvoudige uitrusting en het weinig geavanceerde onderstel. De TwinAir motor is op papier een zuinigheidswondertje, maar is in de praktijk niet zuiniger dan traditionele motoren.
De Punto Young overtuigt juist met het uiterlijk, de ruimte en natuurlijk de prijs. Bijna alle andere auto's in dit prijssegment zijn kleiner en dus minder ruim. Dus ben je jong en wil je een ruime auto op budget, dan is de Punto Young zeker het overwegen waard.