Bouwjaar | 18-01-2023 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 24.449 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | AU-55-32 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 3.996 cc |
Vermogen | 372 kW (507 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 18-01-2023 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 24.449 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | AU-55-32 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 3.996 cc |
Vermogen | 372 kW (507 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf t Centrum B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Cornelis Branderhorststr 21 |
Postcode | 4266 EK |
Plaats | Eethen |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)416 - 351563 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijfcentrum.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: aug. 2020 - dec. 2023
Technische informatie
Koppel: 770 Nm
Aantal cilinders: 8
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 85 liter
Acceleratie (0-100): 4,1 s
Topsnelheid: 250 km/u
Maten en gewichten
Ledig gewicht: 2.240 kg
Max. trekgewicht: 3.500 kg (ongeremd 750 kg)
Wielbasis: 299 cm
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 7
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 11,9 l/100km (1 op 8,4)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
Kijk voor een uitgebreide fotoreportage op onze site. Dit betreft een zeer complete Audi SQ7 met talrijke mooie opties zoals: tour-pakket, elektrische trekhaak, Bang & Olufsen geluidssysteem, etc. Dankzij zijn 507 PK en 770 Nm sterke V8 benzine is geen uitdaging te groot. Geniet van meer dan genoeg vermogen en de mogelijkheid om uiterst comfortabel te kunnen cruisen. De Audi is rechtstreeks afkomstig van Audi Duitsland en dealeronderhouden.144.950,- euro betreft een scherpe, rijklare prijs inclusief fabrieksgarantie. Inruil is geen enkel probleem. Heeft u interesse en wilt u ons bezoeken? U bent van harte welkom voor een bezichtiging, de koffie staat klaar. De Audi wordt standaard geleverd op de originele 21 inch lichtmetalen velgen, indien u ervoor kiest de auto te kopen met de getoonde 23 inch lichtmetalen velgen en banden kost dit 2.450,- euro extra. **Wij doen ons uiterste best om de informatie van onze advertenties zo correct en actueel mogelijk weer te geven. Aan bovenstaande informatie kunnen echter geen rechten worden ontleend. Controleer daarom samen met ons de aanwezige opties en accessoires op de auto van uw keuze.**
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi Q7 | Van twee walletjes eten
Audi biedt twee SUV's aan in het topsegment. De Q7 is een grote, luxe SUV die zich ook leent voor terreinrijden. De Q8 is minstens zo royaal bemeten en rijk uitgerust, maar legt de nadruk op sportiviteit en elegantie. Als het om motoren gaat, dan is er minder keuze. Vanwege de hoge belasting op CO2-uitstoot is de dieselmotor vrijwel altijd de logische keuze. Daar komt nu verandering in met de komst van de Q7 plugin-hybrid (PHEV). Maak kennis met de "Audi Q7 55 TFSI e".
De Audi Q7 55 TFSI e belooft dankzij hybride-aandrijving het beste van 2 werelden. In de praktijk laat het samenspel tussen de 2 motoren echter te wensen over en draait het vooral om belastingvoordeel
Plus
- zeer ruim
- extreem stil
- uiterst comfortabel
Min
- hoofdsteunen van kuipstoelen te laag
- elektromotor te licht
- voelt zeer zwaar
Conclusie
Op papier wint de "55 TFSI e" het van alle andere uitvoeringen van de Audi Q7. Alleen de e-tron is met de lagere aanschafprijs, lagere kilometerprijs en hogerere prestatiesniveau een verstandigere keuze. In de praktijk is er echter veel meer dan alleen koude cijfers. Het verschil zit in het karakter!
De Audi e-tron is een crossover en veruit het meest vooruitstrevende model van Audi. De Q7 daarentegen is een traditionele SUV met koninklijke proporties, overweldigende binnenruimte en (met de juiste opties) overdadige luxe. Terwijl de Q7 met dieselmotor traditioneel machtig is, probeert de plug-inhybrid het beste van beide te combineren. In de praktijk is dat echter maar matig gelukt. In de elektrische modus ontbreekt het de Q7 aan daadkracht en nodigt daarom nauwelijks tot tot frequent elektrisch rijden (en laden). De zescilinder benzinemotor is minstens even stil, maar veel sterker en levendiger.
Het belangrijkste voordeel van deze plug-inhybrid is daarom vooral het belastingvoordeel in de vorm van een lagere aanschafprijs. Daarmee biedt deze hybride niet het beste van twee werelden, maar eet in plaats daarvan vooral van twee walletjes.