Bouwjaar | 19-07-2022 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 52.409 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 299 kW (407 pk) |
€ 47.950,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 19-07-2022 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 52.409 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 299 kW (407 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Arjan Quartel Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Hulsenboschstraat 3 1 |
Postcode | 4251 LR |
Plaats | Werkendam |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)183 - 730470 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.arjanquartelautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
?? Informace v ce¨tine:
Minimální doba nabíjení strídavým proudem od: 0
Minimální doba nabíjení strídavým proudem do: 100
Minimální doba nabíjení stejnosmerným proudem od: 0
Minimální doba nabíjení stejnosmerným proudem a¸: 80
?? Informationen auf Deutsch:
Allgemeine Informationen
Karosserieform: SUV
Modellbereich: 2018 - 2022
Technische Informationen
Drehmoment: 664 Nm
Antriebsstrang
Einsatzbereich: 437 km
Leistung
Beschleunigung (0-100): 5,7 s
Höchstgeschwindigkeit: 200 km/h
Maße und Gewichte
Leergewicht: 2.465 kg
Radstand: 293 cm
Batterie
Akku: 95 kWh
Batterie laden: 11 kW, Vollständig geladen in 0 Stunden und 30 Minuten
Batterie schnellladen: 150 kW
Innenraum
Zahl der Sitzplätze: 5
Umwelt und Verbrauch
Durchschnittlicher Stromverbrauch: 22,4 kWh/100km
CO2-Emission: 0 g/km
Energieausweis: A
Zustand
Optischer Zustand: gut
Zustand Innenraum: gut
Weitere Informationen
Minimale AC-Ladezeit ab: 0
Minimale AC-Ladezeit bis: 100
Minimale DC-Ladezeit ab: 0
Minimale DC-Ladezeit bis: 80
?? Information pĺ dansk:
Generelle oplysninger
Type af karosseri: SUV
Modeludvalg: 2018 - 2022
Tekniske specifikationer
Moment: 664 Nm
Transmission
Rćkkevidde: 437 km
Ydeevne
Acceleration (0-100 km/t): 5,7 s
Tophastighed: 200 km/t
Mĺl og vćgt
Egenvćgt: 2.465 kg
Akselafstand: 293 cm
Batteri
Batteri: 95 kWh
Opladning af batteri: 11 kW, fuldt opladet i lřbet af 0 timer og 30 minutter
Hurtig opladning af batteri: 150 kW
Interiřr
Antal sćder: 5
Miljř og forbrug
Gennemsnitligt elektricitetsforbrug: 22,4 kWh/100km
CO2-emission: 0 g/km
Energimćrke: A
Stand
Visuelt udseende: god
Indvendig tilstand: god
Andre oplysninger
Minimum AC-opladningstid fra: 0
Minimum AC-opladningstid til: 100
Minimum DC-opladningstid fra: 0
Minimum DC-opladningstid til: 80
?? Information in English:
General information
Type of body: SUV
Model range: 2018 - 2022
Technical information
Torque: 664 Nm
Drivetrain
Range: 437 km
Performance
Acceleration (0-100 kph): 5,7 s
Top speed: 200 km/h
Measures and weights
Empty weight: 2.465 kg
Wheelbase: 293 cm
Battery
Battery: 95 kWh
Charging battery: 11 kW, fully charged in 0 hours and 30 minutes
Fast charging battery: 150 kW
Interior
Number of seats: 5
Environment and consumption
Average electricity use: 22,4 kWh/100km
CO2 emission: 0 g/km
Energy label: A
Condition
Visual appearance: good
Condition interior: good
Other information
Minimum AC charging time from: 0
Minimum AC charging time to: 100
Minimum DC charging time from: 0
Minimum DC charging time to: 80
?? Información en espańol:
Información general
Tipo de carrocería: SUV
Gama de modelos: 2018 - 2022
Información técnica
Par: 664 Nm
Cadena cinemática
Rango: 437 km
Rendimiento
A
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi e-tron | Audi's eerste
Er zijn twee trends in de autowereld: SUV's en elektrische auto's. Enkele kleinere automerken konden daar snel op inspelen en worden nu beloond met ongekende verkoopcijfers. Grote autofabrikanten hebben altijd iets meer bedenktijd en een iets langer ontwikkeltraject nodig. Maar nu introduceert ook Audi een elektrische SUV: de e-tron. Hoe geeft de eerste grote autofabrikant invulling aan de elektrische SUV?
De Audi e-tron is een elektrisch aangedreven SUV waarbij het niet om de techniek of de prestaties draait, maar om comfort en gebruiksgemak. Bij snelladers kan de e-tron extreem snel opladen.
Plus
- uiterst comfortabel
- innovatieve techniek in elegante verpakking
- extreem snel opladen
Min
- niet zo snel en scherp als andere elektrische auto's
- onhandige locatie laad-aansluiting
- nauwelijks bergruimte onder voorklep
Conclusie
Audi introduceert zijn eerste geheel elektrische auto: de e-tron. Bij het merk met het slogan "voorsprong door techniek" wordt juist dan heel veel verwacht. In tegenstelling tot de belofte van dat slogan, is Audi uiterst conservatief te werk gegaan en is duidelijk merkbaar dat de e-tron Audi's eerste elektrische auto is.
Terwijl andere merken met de introductie van elektrische auto's meteen grote stappen zetten in vormgeving of ergonomie, houdt Audi alles zo veel mogelijk bij het oude. En class="citaat">terwijl de concurrentie kiest voor spektakel in de vorm van uitzinnige prestaties of heel veel nadruk op techniek, is de e-tron juist een heel gewone auto die toevallig elektrisch is aangedreven.
Audi stelt zich tot doel om moderne techniek zo toegankelijk mogelijk te maken en zo elegant mogelijk in te pakken en dat geldt ook voor de e-tron. Op enkele details na zijn de vormgeving van het interieur en het exterieur daarom heel gewoon. Wie dat wil kan inzicht krijgen in de techniek, maar wie daar geen boodschap aan heeft zou bijna vergeten dat dit een bijzondere auto is. Dat is voor liefhebbers van moderne techniek teleurstellend, maar voor praktisch ingestelde automobilisten wel zo prettig.
Net als iedere andere elektrische auto biedt de e-tron meer comfort en souplesse dan een traditionele verbrandingsmotor ooit kan bieden. Daarbij is de uitstoot nul en zijn de kilometerkosten heel veel lager. Audi levert daarbij ook nog eens een uitmuntend onderstel, waardoor het comfort op een nog hoger niveau komt te liggen.