Alfa Romeo Mito 0.9 TwinAir Racer Climate-Cruisecontrol - Navigatie - Uniek Magno Matgrijs - 55.000 km N.A.P - Orig-NL
€ 10.950,-
Bouwjaar | 30-09-2015 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 55.335 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | HD-921-G Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 875 cc |
Vermogen | 74 kW (101 pk) |
Alfa Romeo Mito 0.9 TwinAir Racer Climate-Cruisecontrol - Navigatie - Uniek Magno Matgrijs - 55.000 km N.A.P - Orig-NL
€ 10.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 30-09-2015 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 55.335 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | HD-921-G Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 875 cc |
Vermogen | 74 kW (101 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | All Selection Cars |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Lage Zijde 1 |
Postcode | 5626 DL |
Plaats | Eindhoven |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 48966322 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.allselectioncars.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: jul. 2015 - jun. 2016
Technische informatie
Koppel: 145 Nm
Aantal cilinders: 2
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 45 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 11,4 s
Topsnelheid: 182 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 406 x 172 x 145 cm
Wielbasis: 251 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.105 kg
Laadvermogen: 585 kg
GVW: 1.690 kg
Max. trekgewicht: 500 kg (ongeremd 400 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 88 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,2 l/100km (1 op 23,8)
Brandstofverbruik in de stad: 5 l/100km (1 op 20,0)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,8 l/100km (1 op 26,3)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal eigenaren: 1
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 139 - € 151 per kwartaal
UNIEK MAGNO MATGRIJS !!
ORIGNEEL NEDERLANDS GELEVERD !!
NATIONALE AUTOPAS AANWEZIG !!
= Bedrijfsinformatie =
Inruil van u huidige auto is mogelijk
Al onze auto,s zijn te bezichtigen in onze verwarmde showroom
Gelieve een afspraak te maken alvorens de auto te komen bezichtigen op 06-48966322
Onze advertenties zijn met de grootst mogelijke zorg samengesteld, helaas kunnen er geen rechten worden ontleend aan foutieve invoer van accessoires, opties, druk-en zetfouten.
All Selection Cars
Lage zijde 1
5626DL
Eindhoven
Tel : 040-2988345
Mobiel : 0648966322
Email : info@allselectioncars.nl
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Alfa Romeo MiTo | Vergeet mij niet
Ken je mij nog? Eind 2008 heb ik mij voor het eerst aan je voorgesteld. Ik vertelde toen over mijn hobby's (uitgaan, sporten, genieten van het leven) en ambities (eerst leasen, daarna een vaste relatie). Inmiddels ben ik volwassen geworden. Alhoewel ik nog steeds jong van geest ben, ben ik meer gaan letten op het milieu en de financien.
De Alfa Romeo MiTo is er nu ook met tweecilinder TwinAir-motor. In de praktijk is deze levendig en vlot, maar niet zo zuinig als beloofd. Blijft een verleidelijk model.
Plus
- levendig karakter
Min
- niet zo zuinig als beloofd
Conclusie
Weer een contactadvertentie in plaats van een autotest? Ja, want van alle auto's in zijn/haar klasse heeft de Alfa Romeo MiTo nog steeds het meest uitgesproken karakter. Een Alfa Romeo wordt immers vooral gekozen met het hart en dat geldt ook voor de MiTo.
Toch is de MiTo dankzij de nieuwe "TwinAir"-motor verstandiger dan ooit. Dankzij de tweecilinder motor is de MiTo net zo levendig als voorheen, maar is het verbruik spectaculair gedaald. Dat wil zeggen: in theorie. In de praktijk is het lastig, zo niet onmogelijk, om het beloofde lage verbruik te realiseren.
De grootste winst van de TwinAir-techniek is, dat het verbruik bij een vlotte rijstijl lang niet zo sterk oploopt als voorheen. Daarmee heeft de MiTo er een heel nieuwe charme bij gekregen.